Trend Yazılar

2023-cü ildə Avropaya Satis Etmək üçün 5 Səbəb

Ölkəmizdəki Shopify mağazaları üçün Avropaya satis mühüm məsələdir. Dünyanın ən açıq və xaricə baxan iqtisadiyyatlarından biri olan Avropa İttifaqı (Aİ) beynəlxalq ticarətdə mühüm oyunçudur. Bəs Aİ ilə ticarətin faydaları nələrdir və nə üçün bu, Aİ biznesləri üçün yaxşı seçimdir? Bu yazıda biznesinizi AB-yə genişləndirməyiniz üçün 5 səbəb topladıq.

2023-cü ildə Avropaya Satis Etmək üçün 5 Səbəb

1. Avropa İttifaqı dünyanın ən böyük iqtisadiyyatına malikdir və onun gəlirlərinin artacağı gözlənilir

Avropa İttifaqı (Aİ) dünyanın ən böyük iqtisadiyyatlarından biridir və onun gəlirlərinin 2023-cü ildə daha da artacağı gözlənilir. Aİ-nin dünya ticarətindəki payı təxminən 16% təşkil edir və beynəlxalq təyinatlardan Aİ-yə idxal olunan mallar üçün gömrük rüsumları olduqca aşağıdır, 70%-dən çoxu sıfır və ya azaldılmış tariflərlə daxil olur. Aİ-də elektron ticarət bazarı bu il hər il 13,83% artacaq.

Aİ-nin iqtisadi gücü beynəlxalq biznes üçün bir çox imkanlar təqdim edir. Aİ bazarına daxil olan biznes dünya üzrə 500 milyondan çox istehlakçıya çata bilər.

E-ticaret Trendləri 2023 adlı yazıya keçid edib oxuya bilərsiniz.

2. Aİ-yə investisiya qoymaq təhlükəsiz və şəffafdır

Avropa İttifaqı Avropada satış və investisiya etmək istəyənlər üçün şəffaflıq və hesabatlılığa böyük əhəmiyyət verir. Aİ beynəlxalq investorlara açıq və ədalətli biznes mühiti təklif edir və investorların hüquqlarını qorumaq üçün ciddi qaydalar tətbiq edir. Bundan əlavə, Aİ şəffaflıq və hesabatlılıq üçün investorların maliyyə hesabatları üçün standartlar müəyyən edir və bu hesabatların müntəzəm olaraq hazırlanmasını təmin edir.

Aİ Avropaya satış edən investorları qorumaq üçün tənzimləyici orqanlar yaradıb və bu qurumlar onların investisiya fəaliyyətlərinə nəzarət edirlər. İnvestorlar həmçinin Aİ-də investisiya fəaliyyətləri üçün Avropa İnvestisiya Bankı və ya Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankı kimi maliyyə qurumlarından da faydalana bilərlər. Bu təşkilatlar, xüsusən də KOM kimi kiçik və orta müəssisələr üçün maliyyəyə çıxışı asanlaşdırmaq üçün maliyyə dəstəyi təklif edirlər.

Nəticədə Avropaya satış edən mağazalar təhlükəsiz və şəffaf biznes mühiti tapa biləcəklər. Aİ-nin tənzimləyici bazası investorların hüquqlarını qorumaq üçün ciddi qaydalar müəyyən edir və investisiya fəaliyyətinin şəffaflığını və hesabatlılığını təmin edir.

3. Avropada bir çox məşhur bazarlar var

Avropaya Satış üçün Amazon və eBay kimi qlobal e-ticarət platformalarından əlavə, hər bir Aİ üzv dövlətində məşhur onlayn bazarlar mövcuddur. Budur bəzi nümunələr:

  • Cdiscount (Fransa): Fransanın ən böyük e-ticarət platformasıdır və moda, elektronika, mebel və məişət əşyaları kimi bir çox kateqoriyada məhsullar təklif edir.
  • Beslist (Hollandiya): Hollandiyanın ən böyük onlayn bazarı olan Beslist istehlakçılara elektronika, moda, oyuncaqlar və mebel kimi məhsullar təklif edir.
  • Real.de (Almaniya): Almaniyanın ən məşhur onlayn bazarı olan Real.de istehlakçılara bir çox kateqoriyalar üzrə məhsullar təklif edir və birbaşa Amazon ilə rəqabət aparır.
  • Allegro (Polşa): Polşanın ən böyük onlayn bazarı olan Allegro istehlakçılara moda, mebel, elektronika və avtomobil kimi bir çox kateqoriyada məhsullar təklif edir.
  • Zalando (Avropa üzrə): Ayaqqabı, geyim və aksesuarlar kimi bir çox moda məhsulları təklif edən Avropanın ən böyük moda e-ticarət platforması.

Bu onlayn bazarlar istehlakçılara geniş çeşiddə məhsullar təklif etməklə yanaşı, onlara məhsulları asanlıqla axtarıb müqayisə etmək imkanı verir. Onlar həmçinin istehlakçılara təhlükəsiz ödənişlər etməyə və tacirlər üçün asan satış platforması yaratmağa imkan verən müxtəlif ödəniş üsulları təklif edirlər.

Bu onlayn bazarlar həm də yerli və beynəlxalq satıcılar üçün böyük imkanlar təklif edir. Satıcılar məhsullarını geniş auditoriyaya tanıtmaq və satışlarını artırmaq üçün bu platformalarda siyahıya düşə bilərlər.

4. Aİ-də e-ticarət artdıqca istifadəçilərin sayı da artacaq

Avropa mağazaları və e-ticarət artdıqca onlayn alış-veriş edənlərin sayı da artır. 2025-ci ilə qədər Avropada 569 milyon alıcı illik 13,83% artım tempi ilə e-ticarətdən istifadə edəcək.

Bu e-ticarət artımı müəssisələr üçün bir çox faydalar təmin edir. Birincisi, daha geniş müştəri bazasına çatmaqla potensial müştərilərin sayını artırır. Bundan əlavə, fiziki mağazanın tələb etdiyi xərclərdən qaçınmaq və daha aşağı əməliyyat xərclərinə nail olmaq olar.

Elektron ticarət həm də müəssisələrə müştərilərinin alış-veriş edə bildiyi istənilən vaxt açıq olmaq üstünlüyü verir. Bu o deməkdir ki, müştərilər istənilən vaxt biznesinizlə alış-veriş edə bilərlər, beləliklə biznes sahibləri hətta gecə və ya bayram günlərində satış edə bilərlər.

Nəhayət, Avropadakı müştərilər onlayn alış-verişdən həzz alırlar və müştərilərin internetə çıxış əldə etməsi ilə e-ticarət artmağa davam edəcək. Buna görə də, Avropa bazarında bizneslə məşğul olmaq müəssisələr üçün müştəri bazasını genişləndirmək və böyütmək üçün əla fürsətdir.

5. Beynəlxalq satıcılar ƏDV endirimlərindən yararlandılar

Avropa İttifaqında (Aİ) beynəlxalq satıcılar üçün ƏDV (Əlavə Dəyər Vergisi) qaydaları və endirimləri mövcuddur. 2021-ci ilin iyul ayında Aİ-nin ƏDV-yə uyğun qaydaları dəyişdirildi və Aİ və Aİ olmayan satıcılar üçün bəzi yeni qaydalar tətbiq edildi.

İndi ƏDV satıcının yerləşdiyi yerə deyil, müştərinin məhsul və ya xidmətin yerləşdiyi yerə əsasən toplanacaq və faktura hesablanacaq. Bu, e-ticarət müəssisələrinin müxtəlif ölkələrdəki müştərilərə məhsul və ya xidmətləri satarkən ƏDV-yə uyğun olmasını və topladıqları ƏDV-ni Aİ-nin ƏDV sistemi vasitəsilə bəyan etmələrini tələb edir.

ƏDV-yə uyğun olmaq üçün Aİ və Aİ olmayan satıcılar üçün bir neçə fərqli qaydalar tətbiq edilmişdir. Bunlar Bir Pəncərə Mağazası (OSS) və İdxal Bir Pəncərə Mağazasıdır (IOSS).

OSS, Aİ olmayan satıcılara bir ölkədə Aİ daxilində müştərilərə satış zamanı topladıqları ƏDV-ni bəyan etməyə imkan verir. Bu onlara Aİ-nin müxtəlif ölkələrində ƏDV bəyan etmədən bir neçə kliklə asanlıqla ƏDV-yə uyğun olmağa imkan verir.

Digər tərəfdən, IOSS, AB-yə daxil olmayan satıcıların AB-dəki müştərilərə satdıqları zaman ƏDV toplamasını və bəyan etmələrini asanlaşdıran bir tənzimləmədir. IOSS-dan istifadə edərək, satıcılar müştərilərinə satış edərkən ƏDV toplayır və bəyannamələrini verirlər. Bu, satıcılara hər bir ölkədə ƏDV-ni ayrı-ayrılıqda bəyan etməkdənsə, tək bəyannamə ilə bütün Aİ-yə satış imkanı verir.

Xülasə, Aİ-də beynəlxalq satıcılar üçün ƏDV-yə uyğun olmaq üçün iki seçim var: One Stop Shop (OSS) və ya Import One Stop Shop (IOSS). Bu qaydalar müxtəlif ölkələrdəki müştərilərə satış zamanı satıcılar üçün ƏDV-yə uyğunluğu və ƏDV bəyannaməsini asanlaşdırır.

Uyğun Başlıqlar

Back to top button