Trend Yazılar

E-ticaret Trendləri 2023

Koronavirus pandemiyasından sonra e-ticaret sektorunda böyük artım oldu. Bəs pandemiyadan sonra sektordakı inkişaflar necə olacaq? 2022-ci ildə Almaniyada e-ticarət sektoru əhəmiyyətli problemlərlə üzləşdi. Satışların azalmasında inflyasiya, qiymət artımları və istehlak xərclərinin məhdudlaşdırılması təsirli olmuşdur. IFH Cologne tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, 2021-ci illə müqayisədə 2,1% azalma olub. Bununla belə, pandemiyadan bir il əvvəlki 2019-cu illə müqayisədə 40% artım müşahidə olunub.

IFH Cologne-nin onlayn marketinq mütəxəssisi Hans-Jürgen Heinick, e-ticaret tendensiyalarını şərh etdi: “2022-ci il böhran ili, xərc dəyişiklikləri səbəbindən onlayn bumu bir qədər məhdudlaşdırdı. Bununla belə, əgər ümumi iqtisadiyyat yenidən müsbət istiqamət götürərsə, yəni müxtəlif ssenari dəyişikliklərimizdə müsbət artım templərini gözləyirik”. dedi. Keçən il e-ticarət sektorunda təxmini dövriyyə təxminən 5,8 milyard dollar olub. Satışlarla bağlı ölkə müqayisəsi aparıldıqda, Almaniya Çin, ABŞ, Böyük Britaniya, Yaponiya və Cənubi Koreyadan sonra altıncı yerdədir.

E-ticaret Trendləri 2023

Keçən il e-ticarətdə təxmini dövriyyə təxminən 5,8 milyard dollar olub. Satışlar baxımından ölkə müqayisəsində Almaniya Çin, ABŞ, Böyük Britaniya, Yaponiya və Cənubi Koreyadan sonra altıncı yerdədir.

Mövcud böhranlar təbii olaraq istehlakçıların satınalma meyllərinə təsir göstərir. Almaniyada elektronika, kitab və əyləncə sektorlarında satışlar əvvəlki illərlə müqayisədə azalıb. Qida və əczaçılıq sektorları isə sabit qalıb. Oyuncaqlar və böyük məişət texnikası da artıb.

Keçən ilin digər e-ticarət tendensiyası smartfonlar vasitəsilə alış-veriş və ya sosial media platformaları vasitəsilə alış-veriş idi. Bu tendensiyanın davam edəcəyi gözlənilir. Gələn il üçün gözlənilən 5 böyük e-ticarət tendensiyası bunlardır:

1. Mobil ticarət, omni-kanal və sosial ticarət

MƏHSULLARINIZI MÜMKÜN MÜXTELİF KANALLARDA – MOBİL VƏ ONLINE MAĞAZADA SATIN.

Xüsusilə mobil ticarət getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir. Hazırda 7,26 milyard insan smartfondan istifadə edir. 2026-cı il üçün 7,5 milyard insan proqnozlaşdırılır. Beləliklə, daha çox insan cib telefonları ilə məhsul alır və ya araşdırır. İstədiyiniz məhsul mağazalarda uyğun ölçüdə və ya rəngdə olmursa, insanlar internetdə axtarış aparır və birbaşa mobil telefonlarından sifariş verirlər. Hər bir onlayn mağaza buna hazır olmalıdır. Mobil üçün optimallaşdırılmış veb-saytın olması xüsusilə naviqasiya, yükləmə müddətləri və istifadə imkanları baxımından vacibdir.

Lakin sosial ticarət də getdikcə böyüyür. Bu e-ticarət tendensiyası məhsulların Instagram və ya Facebook kimi platformalar vasitəsilə birbaşa satışını əhatə edir. ABŞ-da sosial ticarət təxminən 39,5 milyard dollarlıq satış əldə edib. Sosial mediadan istifadə son illərdə sürətlə artmaqdadır və Meta Verse ilə bunda ən azı daha sıx bir təsir yaradılır. İnstaqram bazarı vasitəsilə satışın Almaniyada ABŞ-dakı kimi uğurlu olacağı dəqiq deyil, çünki tətbiqin yeni versiyası bazar ikonunu əvəz edəcək. Bununla belə, tətbiq vasitəsilə satış funksiyası davam edəcək.

Bu, uyğun bir omni-kanalın olması ilə əlaqələndirilir. İnsanlar məhsulları fiziki olaraq sınamaq imkanı əldə etmək istəyirlər, lakin yenə də məhsul rəylərini oxuyurlar və mümkün alternativlər haqqında öyrənirlər. Buna görə getdikcə daha çox insan onlayn sifarişlərini mağazada götürmək, dəyişdirmək və ya geri qaytarmaq fürsətindən istifadə edir.

2. Bazarın müstəqilliyi e-ticaretde rolu

BÖYÜK BAZARLARDAN MÜSTƏQİL OLUN!

Amazon kimi böyük bazarlardan müstəqil olmaq getdikcə daha vacib olur. Birbaşa müştəriyə (D2C) satışlar sürətlə artır. Brendinizlə əlaqə saxlamaq və müştərilərinizlə olmaq üçün öz onlayn mağazanızdan istifadə etməlisiniz. İnsanlar indi ixtiyari istehlak əvəzinə DƏYƏR və BREND YARATMA üzərində fokuslanırlar.

Amazondan Pul Qazanmağın Yolları 2023 adlı yazıya keçid edib oxuya bilərsiniz.

3. Süni intellekt

YARADICI VƏ İNTELLEKT TEXNOLOGİYALARDAN İSTİFADƏ EDƏN “MÜŞTƏRİ TƏCRÜBƏSİNİ” İNKİŞAF ETDİRİN.

İnsanlar birbaşa müraciət etmək və şəxsən salamlaşmaq istəyirlər. Beləliklə, məsələn, chatbotlardan istifadə edərək, müştəri təcrübənizi yaxşılaşdırın. Bunlar həmişə mövcuddur və düzgün istifadə edildikdə satış rəqəmlərinizi artıracaqlar. Mağazalarda müştəri səyahəti zamanı məsləhət və ya kömək edə biləcək satış işçiləri olsa da, onlayn alış-verişdə onlar yoxdur. İnsanlar lazım ola biləcək bütün müvafiq məlumatlara sahib olduqda daha çox almağa meyllidirlər. Çatbotlardan istifadə müştəri dəstəyi xərclərini azaltmağın sadə yoludur.

Həmçinin, fərdiləşdirilmiş reklamlar getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir. İnsanlar bir problem/mal haqqında birbaşa və şəxsən danışdıqda, həllini/ifadəsini müvafiq məhsulda görürlər və buna görə də satın almağa daha həvəsli olurlar. Buna görə də fərdiləşdirilmiş reklamlar hazırlamağa çalışın.

4. Davamlılıq

ŞİRKƏTİNİZİN ÖZÜNƏ NƏ XİDMƏT ETDİYİNƏ VƏ NECƏ AKTİV DAVAMLILIĞI YAŞAYA BİLƏCƏKİNƏ DİQQƏT OLUN.

Davamlılıq artıq bir tendensiya deyil, şirkətin buna uyğun mövqe tutmalı olduğu bir zərurətdir.

Minilliyin üçdə ikisi məhsullar, xidmətlər və şirkətlərin özləri baxımından davamlılıq amillərinə diqqəti artırmaqdadır. Bu, gələcək nəsillər üçün daha vacib ola bilər. Məsələn, gəlirlərin necə idarə olunduğu, qablaşdırma üsulları və ya hansı şirkətlərin ətraf mühitin qorunmasına fəal şəkildə töhfə verməsi daha vacib olur.

Bununla belə, onlayn satış sənayesi başqa heç bir sənaye olmadığı kimi davamlılıqla mübarizə aparır. Bəs siz nə edə bilərsiniz? Təchizat zəncirinizə diqqət yetirməklə yanaşı, lazım olduqda ağac əkməklə CO2-ni kompensasiya etməklə yanaşı, düzgün qablaşdırma üsullarına xüsusi diqqət yetirməlisiniz.

5. Brendləşmə və fərdiləşdirmə

ÖZ BRENDİNİZİ YARADIN VƏ FƏRDİ.

Əvvəlki məqamlara əsaslanaraq, brendin qurulmasına və fərdiləşdirməyə diqqət artır. İnsanlar yalnız məhsul sifariş etmək istəmir, həm də məhsulların haradan gəldiyini bilmək istəyirlər. Bütün şirkət üçün vacib olanlara daha çox diqqət yetirilir.

Xülasə olaraq demək olar ki, e-ticarət davam edir və 2022-ci ildən etibarən trendlər 2023-cü ildə də əhəmiyyət qazanır.

Kiçik onlayn satıcılar üçün bu qədər inkişafla qarşılaşmaq çətin ola bilər. Buna görə də, “asan məqsədlərə” diqqət yetirərək kiçik addımlar atmağa başlamaq faydalı ola bilər.

Shopify ilə Pul Qazanmaq 2023 adlı yazıya keçid edib oxuya bilərsiniz.

Uyğun Başlıqlar

Back to top button