Biznes plan necə yazılır?
Yaxşı yazılmış biznes planı biznesinizin məqsədləri, məhsulları və ya xidmətləri və maliyyəsi haqqında təfərrüatları ehtiva etməlidir.
Biznes plan, biznesinizin maliyyə məqsədlərini əks etdirən və onlara necə nail olacağınızı izah edən sənəddir. Güclü, təfərrüatlı plan biznesin növbəti üç-beş ili üçün yol xəritəsini təqdim edəcək və siz onu potensial investorlar, kreditorlar və ya digər mühüm tərəfdaşlarla paylaşa bilərsiniz.
Budur biznes planınızı yazmaq üçün addım-addım təlimat:
Mündəricat
1.İcra xülasəsi yazın
Bu, biznes planınızın ilk səhifəsidir. Bunu lift meydançanız kimi düşünün. Buraya missiya bəyanatı, təklif olunan məhsul və ya xidmətlərin qısa təsviri və maliyyə artım planlarınızın geniş xülasəsi daxil edilməlidir.
İcra xülasəsi investorlarınızın oxuyacağı ilk şey olsa da, sonda yazmaq daha asan ola bilər. Beləliklə, siz daha təfərrüatlı olan digər bölmələri yazarkən müəyyən etdiyiniz məlumatları vurğulaya bilərsiniz.
2.Şirkətinizi təsvir edin
Sonrakı addım şirkətinizin təsviridir, o, aşağıdakı kimi məlumatları ehtiva etməlidir:
-Biznesinizin qeydiyyatdan keçmiş adı.
-Biznes yerinizin ünvanı.
-Biznesdəki əsas şəxslərin adları. Komandanızın üzvləri arasında unikal bacarıqları və ya texniki təcrübəni vurğuladığınızdan əmin olun.
Şirkətin təsviri fərdi sahibkarlıq, ortaqlıq və ya korporasiya kimi biznes strukturunuzu da müəyyən etməlidir və hər bir sahibin sahib olduğu faiz mülkiyyəti və hər bir sahibin şirkətdə iştirakının dərəcəsini əhatə etməlidir.
Nəhayət, o, şirkətinizin tarixini və indiki biznesinizin xarakterini əhatə etməlidir. Bu, oxucunu növbəti bölmədə məqsədləriniz haqqında öyrənməyə hazırlayır.
3.Biznes məqsədlərinizi bildirin
Biznes planının üçüncü hissəsi obyektiv bəyanatdır. Bu bölmə həm yaxın müddətdə, həm də uzunmüddətli perspektivdə nəyə nail olmaq istədiyinizi dəqiq şəkildə təsvir edir.
Əgər biznes krediti və ya kənar sərmayə axtarırsınızsa, bu bölmədən vəsaitə nə üçün ehtiyacınız olduğunu, maliyyələşdirmənin biznesinizin böyüməsinə necə kömək edəcəyini və böyümə hədəflərinizə necə nail olmağı planlaşdırdığınızı izah etmək üçün istifadə edə bilərsiniz. Əsas odur ki, təqdim olunan fürsət və kreditin və ya investisiyanın şirkətinizi necə inkişaf etdirəcəyini aydın şəkildə izah edin.
Məsələn, əgər biznesiniz ikinci məhsul xəttini işə salırsa, kreditin şirkətinizə yeni məhsulu bazara çıxarmağa necə kömək edəcəyini və bunun nəticəsində növbəti üç il ərzində satışların nə qədər artacağını düşündüyünüzü izah edə bilərsiniz.
4.Məhsul və xidmətlərinizi təsvir edin
Bu bölmədə təklif etdiyiniz və ya təklif etməyi planlaşdırdığınız məhsul və ya xidmətlər haqqında ətraflı məlumat əldə edin.
Aşağıdakıları daxil etməlisiniz:
-Məhsul və ya xidmətinizin necə işlədiyinə dair izahat.
-Məhsul və ya xidmətiniz üçün qiymət modeli.
-Xidmət etdiyiniz tipik müştərilər.
-Təchizat zənciriniz və sifariş yerinə yetirmə strategiyanız.
-Sizin satış strategiyanız.
-Dağıtım strategiyanız.
Siz həmçinin məhsul və ya xidmətinizlə əlaqəli cari və ya gözlənilən ticarət nişanları və patentləri müzakirə edə bilərsiniz.
5. Bazar araşdırmanızı edin
Kreditorlar və investorlar məhsulunuzu rəqiblərinizdən nə ilə fərqləndirdiyini bilmək istəyəcəklər. Bazar təhlili bölmənizdə rəqiblərinizin kim olduğunu izah edin. Onların nəyi yaxşı etdiyini müzakirə edin və nəyi daha yaxşı edə biləcəyinizi qeyd edin. Əgər fərqli və ya az xidmət göstərən bazara xidmət edirsinizsə, bunu izah edin.
6.Marketinq və satış planınızı təsvir edin
Burada siz müştəriləri məhsul və ya xidmətlərinizi almağa necə inandırmağı planlaşdırdığınızı və ya təkrar biznesə səbəb olacaq müştəri loyallığını necə inkişaf etdirəcəyinizə müraciət edə bilərsiniz.
7.Biznesin maliyyə təhlilini aparın
Əgər siz startapsınızsa, o zaman biznesinizin maliyyəsi haqqında hələ çox məlumatınız olmaya bilər. Bununla belə, əgər siz mövcud biznessinizsə, gəlir və ya mənfəət və zərər hesabatlarını, aktivlərinizin və borclarınızı sadalayan balans hesabatını və pul vəsaitlərinin necə daxil olub çıxdığını göstərən pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatı daxil etmək istəyə bilərsiniz.
Siz həmçinin aşağıdakı kimi göstəriciləri daxil edə bilərsiniz:
–Xalis mənfəət marjası: xalis gəlir kimi saxladığınız gəlirin faizi.
–Cari nisbət: likvidliyiniz və borclarınızı ödəmə qabiliyyətinizin ölçülməsi.
–Debitor borclarının dövriyyə nisbəti: ildə nə qədər tez-tez debitor borcları yığdığınızın ölçülməsi.
Bu, planınızı oxuyanların biznesinizin maliyyə vəziyyətini başa düşmələrini asanlaşdıran qrafiklər və sxemlər daxil etmək üçün əla yerdir.
8.Maliyyə proqnozları edin
Əgər maliyyə və ya investor axtarırsınızsa, bu, biznes planınızın vacib hissəsidir. Bu, biznesinizin krediti ödəmək üçün kifayət qədər qazanc əldə edəcəyini və ya investorlar üçün necə layiqli gəlir əldə edəcəyinizi təsvir edir.
Burada siz biznesinizin aylıq və ya rüblük satışlarını, xərclərini və mənfəət təxminlərini ən azı üç illik dövr ərzində təqdim edəcəksiniz – yeni kredit aldığınızı fərz etməklə gələcəkdəki rəqəmlərlə təqdim edəcəksiniz.
Dəqiqlik əsasdır, ona görə də proqnoz verməzdən əvvəl keçmiş maliyyə hesabatlarınızı diqqətlə təhlil edin. Məqsədləriniz aqressiv ola bilər, lakin onlar da real olmalıdır.
9.Əlavə məlumat əlavə edin
Əsas işçilərin özkeçmişləri, lisenziyalar, avadanlıqların icarəsi, icazələr, patentlər, qəbzlər, bank çıxarışları, müqavilələr və şəxsi və biznes kredit tarixçəsi kimi başqa yerə sığdıra bilmədiyiniz hər hansı dəstəkləyici məlumatı və ya əlavə materialları sadalayın. Əgər əlavə uzundursa, bu bölmənin əvvəlinə məzmun cədvəlini əlavə etməyi düşünə bilərsiniz.
Biznes plan üçün məsləhətlər və resurslar
Biznes planınızın önə çıxmasına kömək etmək üçün bəzi məsləhətlər:
Həddindən artıq optimizmdən çəkinin: Əgər yerli banka biznes krediti üçün müraciət edirsinizsə, kredit mütəxəssisi çox güman ki, bazarınızı yaxşı bilir. Məntiqsiz satış təxminlərinin təqdim edilməsi kreditin təsdiqlənməsi şansınıza zərər verə bilər.
Düzəltmə: Orfoqrafiya, durğu işarələri və qrammatik səhvlər səhifədən atlaya və kreditorları və potensial investorları işinizdən uzaqlaşdıra və etdiyiniz səhvlərə bağlaya bilər. Əgər yazmaq və redaktə etmək sizə uyğun gəlmirsə, peşəkar biznes plan müəllifi, surət redaktoru və ya korrektoru işə götürmək istəyə bilərsiniz.
Pulsuz resurslardan istifadə edin: SCORE biznes planınızı yazmağa və ya redaktə etməyə kömək edə biləcək geniş könüllü biznes mentorları və ekspertlər şəbəkəsini təklif edən qeyri-kommersiya birliyidir. Daha çox təlimat üçün mentor axtara və ya yerli SCORE bölməsini tapa bilərsiniz.
Ödənişsiz biznes məsləhətləri verən və biznes planının hazırlanmasında kömək edən ABŞ Kiçik Biznes Administrasiyasının Kiçik Biznesin İnkişafı Mərkəzləri də mənbə ola bilər.