XəbərlərBiznes Qurmaq

AMERİKADA 8 ADDIMDA ŞİRKƏT QURMAQ 2023

Amerikada şirkət yaratmaq mürəkkəb proses olmaqla yanaşı, həm də maraqlı bir fürsətdir. Əlbəttə ki, ABŞ-da biznesə başlamaq üçün atmalı olduğunuz bəzi addımlar var, bunlara ABŞ-dakı şirkət növlərini öyrənmək, lazımi lisenziya və icazələrin alınması, şirkətinizi qeydiyyatdan keçirmək, biznes bank hesabı açmaq və işə qəbul prosesləri daxildir.

Biznesə başlamazdan əvvəl nəzərə alınmalı olan nüanslar adlı yazıya keçid edib oxuya bilərsiniz.

AMERİKADA BİZNES BAŞLAMAQ ÜÇÜN 8 ADDIM:

AMERİKADA BİZNES BAŞLAMAQ ÜÇÜN 8 ADDIM
  • Yaradacağınız Şirkət Tipini Seçin
  • Şirkətinizi Harada quracağınıza qərar verin
  • Vergi identifikasiya nömrəsi alın
  • Şirkətinizi Qeydiyyatdan Keçin
  • Tələb olunan Lisenziyaları və İcazələri Alın
  • Şirkət Bank Hesabı açın
  • İşçilərinizi işə götürün
  • Maliyyə Qeydlərinizi Unutmayın

Bu yazıda biz Amerikada biznesə necə başlamaq lazım olduğunu və biznesinizi uğurlu etmək üçün atmanız lazım olan əsas addımları təqdim edəcəyik.

1. QURACAĞINIZ ŞİRKƏTİN NÖVÜNÜ SEÇİN

Şirkətinizi fərdi sahibkar, səhmdar cəmiyyət və ya məhdud məsuliyyətli cəmiyyət kimi yarada bilərsiniz. Hər bir biznes strukturunun öz hüquqi və vergi öhdəlikləri var, ona görə də biznesinizə ən uyğun olan strukturu seçməzdən əvvəl ətraflı araşdırma aparmaq faydalıdır.

Xarici iş adamlarının ümumiyyətlə Amerikada şirkət qurmaq və ya şirkətə daxil olmaq üçün seçdikləri 3 şirkət strukturundan danışa bilərik.

  • FƏRDİ SAHİBKARLIQ – SOLE PROPRİETORSHİP

Fərdi sahibkarlar fərdi gəlirlərə tənzimləmə və vergitutmada çevik olduqları üçün üstünlük verilən biznes növüdür. Frilanserlər və ümumiyyətlə məsləhətçilər arasında çox populyardır. Bir çox kiçik müəssisələr fərdi sahibkar olaraq biznes həyatına daxil olduqdan sonra böyümədən asılı olaraq bu tip şirkətlərdə qalır və ya Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət (MMC) və Səhmdar Cəmiyyəti (Korporasiya) variantlarından birini seçərək həyatlarına davam edirlər.

  • SƏHMDAR CƏMİYYƏTİ – CORPORATİON

Səhmdar cəmiyyəti sahiblərindən ayrı bir hüquqi şəxs kimi baxılır. Qanunda göstərildiyi kimi, səhmdar cəmiyyətlərin də fiziki şəxslər kimi bir çox hüquq və vəzifələri vardır. Məsələn, müqavilə bağlaya, ödəyə, borc götürə, məhkəməyə verə və cavabdeh ola bilər. Üstəlik, vergi ödəməlidir. Bu səbəbdən, başqa sözlə desək, hüquqi cəhətdən vahid şəxs sayılan hüquqi şəxslərdir.

Səhmdar cəmiyyətlərin iki növü var:

C Corporation (C Corp) – Bu tip korporasiyanın səhmdarları aktivdən ayrıca vergiyə cəlb olunurlar. Biznesin mənfəətinin vergiyə cəlb edilməsi həm korporativ, həm də şəxsi səviyyədə baş verir və ikiqat vergitutma baş verir.
S Corporation (S Corp) – Bu tip korporasiyalarda vergi tutulan gəlir, kreditlər və zərərlər kimi maddi aktivlər birbaşa səhmdarlara verilir. Buna görə də, C şirkəti ilə müqayisədə bəzi üstünlüklər təmin edir. S korporasiyası yalnız 100 və ya daha az səhmdarı olan kiçik müəssisələr üçün istifadə edilə bilər və Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətlərə (MMC) alternativdir.

  • LİMİTED ŞİRKETİ – LLC

MMC bizim dildə Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət kimi işlədilir, baxmayaraq ki, əslində Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət deməkdir. Məhdud şirkətlər məhdud məsuliyyətli cəmiyyətlərdir və ortaqlıq və vergi üstünlüklərini birləşdirir. ABŞ-da MMC-nin yaradılması kiçik biznes sahibləri arasında populyardır, çünki idarəetmə və vergitutma baxımından çeviklik təklif edir.

MMC Üzvləri şirkətin borcları və öhdəlikləri üçün məhdud məsuliyyət daşıyırlar, yəni MMC borclansa və ya məhkəməyə verilərsə, onların şəxsi aktivləri ümumiyyətlə risk altında deyil. MMC-lər həmçinin keçid aktivləri olan şirkətlərdir, yəni şirkətin mənfəət və zərərləri onun fərdi üzvlərinə ötürülür və korporativ səviyyədə deyil, fərdi şəxslər tərəfindən vergiyə cəlb edilir. Bu şəkildə üzvlər üçün vergi qənaəti təmin edir.

Biznes strukturu seçərkən hədəflərinizi, biznesinizin həcmini, onun ixtisaslarını və şəxsi maliyyə vəziyyətinizi nəzərə almalı olduğunuzu vurğulamaq lazımdır.

2. ŞİRKƏTİNİZİ HARADA QURACAĞINIZI MÜƏYYƏN EDİN

Bu məqamda iki fərqli mövzu açmaq lazımdır. Birincisi, şirkətinizi hansı ştatda quracağınız, ikincisi isə şirkətinizin fiziki olaraq mağaza, ofis və ya ev ofisi olub-olmayacağıdır.

AMERİKADA ŞİRKƏT TUTMAQ HANSI DÖVLƏTDƏ DAHA ÜSTÜNLÜKDÜR?

Delaver, Nevada və Vayominq biznesə başlamaq üçün cəlbedici xüsusiyyətlərinə görə tez-tez investisiya üçün əlverişli dövlətlər kimi xarakterizə olunur. Bu dövlətlərin ümumiyyətlə şirkətlər üçün populyar seçim olmasının bəzi səbəbləri bunlardır:

Delaver: Delaver, onu şirkətlər üçün cəlbedici bir yerə çevirən qanun və qaydalarla tanınır. Bir çox şirkətlərin baş ofisi burada yerləşir və biznes üçün uyğun yaxşı inkişaf etmiş hüquq sisteminə malikdir. Həmçinin Delaverdə satış vergisi yoxdur (əvəzində ümumi yığım vergisi tutulur), bu da fiziki mallar satan şirkətlər üçün üstünlük ola bilər.
Nevada: Nevada həm də tez-tez biznes dostu kimi təsvir edilən bir əyalətdir. Biznes üçün sərfəli vergi dərəcəsi var. Korporativ Gəlir Vergisinin olmaması onun əsas üstünlüklərindən biri hesab olunur. Bundan əlavə, nisbətən aşağı yaşayış dəyəri ilə müəssisələrin işçiləri üçün əlverişli imkanlar təqdim edir.
Wyoming: Vayominqdə də Korporativ Gəlir Vergisi yoxdur və nisbətən aşağı əmlak vergisi dərəcəsi var.
Xatırlamaq lazım olan vacib bir şey odur ki, bu dövlətlərin bizneslər üçün bəzi cəlbedici xüsusiyyətləri olsa da, şirkətiniz üçün yer seçərkən xüsusi biznes ehtiyaclarınızı və prioritetlərinizi diqqətlə nəzərdən keçirməlisiniz.

ŞİRKƏTİNİZİN FİZİKİ YERİ

Siz şirkətinizi fiziki mağaza, ofis və ya hətta ev ofisi kimi qura bilərsiniz. Burada vacib məqam kirayə, təbii qaz və elektrik enerjisi, müştərilərə və təchizatçılara çıxış kimi amilləri nəzərə almağınızdır.

Onlayn biznesə başlayırsınızsa, fiziki bir yer yaratmaqdan narahat olmaya bilərsiniz, çünki biznesinizi internet bağlantısı olan hər yerdən idarə edə bilərsiniz. Bununla belə, fiziki məhsullar satırsınızsa, tədarükçülərə giriş və göndərmə yerləri kimi amilləri nəzərə almalısınız.

Sıfırdan iş qurmaq istəyənlərə məsləhətlər adlı yazıya keçid edib oxuya bilərsiniz.

3. VERGİ NÖMRƏSİ ƏLDƏ EDİN

Siz Daxili Gəlir Xidmətindən (IRS) biznesiniz üçün İşəgötürənin İdentifikasiya Nömrəsini (EIN) almalısınız. EIN-i onlayn və ya poçtla əldə edə bilərsiniz.

İşəgötürənin İdentifikasiya Nömrəsi (EIN) vergi məqsədləri üçün biznesi müəyyən etmək üçün Daxili Gəlir Xidməti (IRS) tərəfindən verilən doqquz rəqəmli nömrədir. O, fərdin sosial təminat (SSN) nömrəsinə bənzəyir və vergi formalarında və digər hüquqi sənədlərdə istifadə olunur.

Şirkətinizdə işçiləri işə götürmək, şirkət bank hesabı açmaq və şirkətinizin qeydiyyatını bildirmək üçün sizə EIN lazımdır.

EIN əldə etmək üçün siz IRS-in internet saytına daxil olaraq onlayn müraciət prosesini tamamlaya bilərsiniz və ya SS-4 formasını, “İşəgötürənin İdentifikasiya Nömrəsi üçün Müraciət”i dolduraraq və onu IRS-ə təqdim etməklə poçtla müraciət edə bilərsiniz. EIN əldə etmək üçün biznes adınız, ünvanınız və biznes strukturunuz kimi məlumatları təqdim etməlisiniz.

Əlavə qeyd olaraq, vergi bəyannamələrini və digər sənədləri təqdim edərkən düzgün EIN-dən istifadə etdiyinizə əmin olmalısınız ki, hər hansı bir çaşqınlıq və ya gecikmənin qarşısı alınsın.

4. ŞİRKƏTİNİZİ QEYDİYYATDAN KEÇİRİN

ŞİRKƏTİNİZİ QEYDİYYATDAN KEÇİRİN

Şirkətiniz fəaliyyət göstərməyi planlaşdırdığınız dövlətdə qeydiyyatdan keçməlidir. Biznesinizin qeydiyyatını təmin etmək üçün biznes strukturunuz əsasında şirkət təsis sənədləri verməlisiniz. Bu sənədlər biznesinizin adı, məqsədi, yeri və mülkiyyəti kimi məlumatları ehtiva edən hüquqi sənədlərdir.

ARTİCLES OF INCORPORATİON

Əgər siz səhmdar cəmiyyəti yaradırsınızsa, təqdim etməli olduğunuz sənədlərin ümumi adı “Təsisnamələr”dir. Bu, ümumiyyətlə, şirkətin adı, məqsədi və təsisçilərinin adları və ünvanları kimi biznesiniz haqqında məlumatları ehtiva edir.

ARTİCLES OF ORGANİZATİON

Əgər siz məhdud məsuliyyətli cəmiyyət yaradırsınızsa, ümumiyyətlə şirkətin adını, məqsədini, biznesinizə aid olan üzvlərin və ya direktorların adlarını və ünvanlarını ehtiva edən “Təşkilat Maddələri” formasını təqdim etməlisiniz.

Şirkətinizin qeydiyyatı başa çatdıqdan sonra, biznesinizin qanuni mövcudluğunun sübutu olan Təşkilat Sertifikatı və ya Təşkilat Sertifikatı alacaqsınız. Siz şirkət bank hesabı açmaq, lisenziyalar və icazələr əldə etmək və ya müqavilələr bağlamaq üçün bu sertifikatı təqdim etməlisiniz.

Qeyd etmək vacibdir ki, şirkət qeydiyyatı prosedurları əyalətə görə dəyişə bilər. Şirkətinizi təsis etməyi planlaşdırdığınız ştatda qeydiyyatdan keçirərkən bütün dövlət tələblərinə riayət etməyə diqqət yetirilməlidir.

5. TƏLƏB OLUNAN LİSENZİYALARI VƏ İCAZƏLƏRİ ALIN

Biznesinizin xarakterindən asılı olaraq, müxtəlif lisenziyalar və icazələr almalı ola bilərsiniz. Bunlara biznes lisenziyaları, peşəkar və regional lisenziyalar, sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydaları ilə bağlı icazələr daxildir. Bu lisenziyalar və icazələr şirkətinizi qurmağı planlaşdırdığınız dövlətdən və quracağınız biznes növündən asılı olaraq dəyişəcək.

BİZNES LİSENZİYASI – BUSİNESS LİCENSE
Bu lisenziya sizə biznesinizi müəyyən yurisdiksiyada idarə etməyə imkan verir. Biznes lisenziyaları tez-tez pərakəndə mağazalar, restoranlar və peşəkar xidmətlər kimi ictimaiyyətə mal və xidmətlər təqdim edən müəssisələr üçün tələb olunur.

PEŞƏ LİSENZİYASI – OCCUPATİONAL LİCENSES
peşəkar lisenziyalar; həkimlər, hüquqşünaslar və ya elektrikçilər kimi müəyyən peşələr üçün xüsusi olaraq verilmiş lisenziyalardır.

BÖLGƏ İCAZƏLƏRİ – ZONİNG PERMİTS
Biznesinizi müəyyən bir yerdən idarə etməyi planlaşdırırsınızsa, rayonlaşdırma icazələri tələb olunur. Bölgələşdirmə İcazələrini almalı olduğunuz işlərə misal olaraq anbarlar, hasarlar, yollar, generatorlar və ya saytda yerləşdirilmək üçün nəzərdə tutulmuş hər hansı struktur və ya daimi obyekt daxildir.

SAĞLAMLIQ VƏ TƏHLÜKƏSİZLİK İCAZƏLƏRİ – HEALTH AND SAFETY PERMİTS

Biznesinizdə ictimai sağlamlıq və ya təhlükəsizliyə potensial təsir göstərə biləcək fəaliyyətlər varsa, sağlamlıq və təhlükəsizlik icazələri tələb olunur.

Tələb olunan lisenziyaları və icazələri əldə etmək üçün adətən ərizə təqdim etməli və tələb olunan rüsumlarla birlikdə müvafiq dövlət qurumuna göndərməlisiniz. Lisenziya və icazələrin alınması prosesi qurduğunuz biznes növündən və fəaliyyət göstərməyi planlaşdırdığınız dövlətdən asılı olaraq dəyişə bilər.

Bundan başqa, lazımi lisenziya və icazələrin alınmaması cərimələrə, qanuni cəzalara və hətta biznesinizin bağlanmasına səbəb ola bilər.

6. ŞİRKƏTİN BANK HESABINI AÇIN

Ayrı bir şirkət bank hesabı açmaq şəxsi və şirkət maliyyənizi ayrı saxlamaq üçün vacib bir addımdır. Biznes bank hesabı maliyyə hesabatlarının hazırlanması, vergilərin ödənilməsi və biznes qərarlarının qəbulu üçün vacib olan şirkətinizin gəlir və xərclərini izləməyə kömək edə bilər.

Amerikada şirkət bank hesabı açmaq üçün ümumiyyətlə aşağıdakı sənədləri təqdim etməlisiniz.

  • Şəxsiyyətinizi təsdiqləmək üçün şəxsiyyət vəsiqəsi, sürücülük vəsiqəsi və ya pasport
  • Biznesin hüquqi statusunu yoxlamaq üçün qeydiyyat şəhadətnaməsi və ya şirkət nizamnaməsi
  • IRS tərəfindən şirkətinizə verilmiş Vergi İdentifikasiya Nömrəsi (VÖEN) və ya İş yerinin İdentifikasiya Nömrəsi (EIN)

Bəzi banklar biznesinizin mahiyyətini anlamaq üçün biznes planı və ya maliyyə sənədləri tələb edə bilər. Biz sizə müxtəlif bankları müqayisə etməyi və sizə ən uyğun olanı seçməyi məsləhət görürük. Nəzərə alına bilən amillərə hesab haqları, hesab minimumları, təklif olunan xidmətlər kimi meyarlar daxildir.

Onu da qeyd edək ki, siz biznes hesabınızdan istifadə edərkən müəyyən qaydalar və qaydalarla bağlısınız. Məsələn, biznesinizdə böyük əməliyyatlar və ya dəyişikliklər barədə məlumat verməli ola bilərsiniz.

7. İŞÇİLƏRİNİZİ İŞƏ ALIN

Əgər işinizdə işçilərə ehtiyacınız varsa, maaşlar, yüksəlişlər və məşğulluq qanunu kimi məsələləri nəzərdən keçirməli olacaqsınız. Bundan əlavə, məsələn, işə götürəcəyiniz şəxs şirkətinizdən Amerikadan kənara köçürəcəyiniz şəxsdirsə, viza prosesləri də başlanmalı və lazımi prosedura əməl edilməlidir.

8. MALİYYƏ QEYDLƏRİNİZİ UNUTMAYIN

Mühasibat uçotunuzu mütəşəkkil saxlamaq üçün siz biznesinizin bütün maliyyə əməliyyatlarını, o cümlədən gəlirlər, xərclər və digər maliyyə fəaliyyətlərini qeyd etməlisiniz. Siz həmçinin biznesinizin bütün maliyyə əməliyyatları üçün qəbz və fakturaları saxlamalısınız, çünki bunlar qeydlərinizi dəstəkləyən sənədlərdir.

Mühasibat uçotunuza nəzarət etmək üçün istifadə edə biləcəyiniz bir neçə üsul var, bunlar əl sistemi, mühasibat proqramından istifadə və ya mühasiblə işləmək ola bilər. Xüsusilə mühasibat uçotunu özünüz idarə etmək üçün vaxtınız və ya biliyiniz yoxdursa, mühasiblə işləmək məna kəsb edir.

Natamam və ya qeyri-dəqiq maliyyə qeydlərinin aparılması biznesiniz üçün maliyyə problemlərinə səbəb ola bilər və hətta cərimələrlə nəticələnə bilər.

Qaynaq:https://www.visamerika.com/10-adimda-amerikada-sirket-kurmak/

Uyğun Başlıqlar

Back to top button