Ketçup Şüşəsini Tərs Çevirərək Milyonçu Olmağın Hekayəsi | Heinz
Heinz-in Hekayəsi
Bu yazıda Heinz ketçuplarının şüşəni tərs çevirərək necə milyonçu olduğuna baxacayıq. İndiki uşaqlar və hətta yeniyetmələr ketçup şüşəsindən ketçup çıxarmağın dünyanın ən çətin işlərindən biri olduğunu xatırlaya bilməzlər.
Amma bir zamanlar ketçup/xardal/mayonez şüşələri tam dizayn fəlakəti idi.
Butulkanın qapağı yuxarıda olduğu üçün bütün ketçuplar dibində toplanır və ketçupu sıxmaq işgəncəyə çevrilirdi. Xüsusən də butulkanın yarısı dolu olanda həmin ketçupu çıxarmaq üçün şüşəni bıçaqla kəsmək lazım idi.
Bəlkə də milyonlarla insan bu məyusluğu yaşayıb, ancaq Pol Braun bu vəziyyətdən milyonlarla dollar qazanıb.
1990-cı illərin əvvəllərində Pol Braun ABŞ-ın Miçiqan ştatında kiçik bir fabrikdə işləyirdi. Əvvəlcə dizayner və istehsalçı olan Paul Brown, şampun şüşələrindəki ketçup şüşələrindəki qapaq problemini ilk dəfə şampun şüşələrində gördü.
Bir müştəri üçün qapağı aşağıda olan butulkalar istehsal etməyə başladı. O zamanlar kompüter əvəzinə preslə, silikonla və əzmlə işləməyə başladı. O, şüşənin dizaynını hazırladı, lakin təsəvvür etdiyi nəticəni ala bilmədi.
Dizaynı hazırlamaq üçün günlər sərf etdi və o zaman bütün kredit kartlarını prototiplər yaratmaq və materialları almaq üçün limitə qədər istifadə etdi. Amma o, təslim olmadı. O, cəmi 11 dost və ailəsindən minlərlə dollar borc götürdü və şüşə dizaynını inkişaf etdirməyə davam etdi.
Lakin o, hələ də istədiyi dizaynı yarada bilməmişdi. O, şüşə sıxıldıqda açılan və sıxma prosesi başa çatdıqda avtomatik bağlanan bir klapan hazırlamalı idi.
Cəmi 111 uğursuz cəhddən sonra ümidini tamamilə itirdi. O, bəxtini son dəfə sınamaq üçün qəlibçi dostuna zəng etdi. 112-ci cəhddə o, tam olaraq xəyal etdiyi dizaynı əldə etdi. İndi klapan uğurla açılıb bağlanırdı. İndi onun bu tip örtük dizaynı üçün söz verdiyi potensial müştəri əsl müştəriyə çevrilmişdi.
Növbəti bir neçə il ərzində Paul Braunun 1993-cü ildə patentləşdirdiyi bu klapan sistemi çox populyarlaşdı. Uşaq qidası istehsalçısı Gerber, körpə qida şüşəsi üçün bu klapan sistemindən istifadə etdi. Hətta NASA bu klapanı kosmosa sızdırmaz qabları üçün istifadə edirdi.
Bu dizayn əvvəlcə şampun şüşələri üçün hazırlanmışdı, lakin kosmetika sənayesi də bu yeniliyi qəbul etdi.
Dünyanın ən böyük ketçup şirkətlərindən biri olan Heinz Paul Braun ilə əlaqə saxlayanda onun taleyi dəyişdi.
İllərdir ketçup istifadəçiləri dizaynı uyğun olmasa da, ketçup butulkasını tərs soyuducuya qoyurdular. Nəticədə butulkadan ketçup ətrafa tökülürdü.
Paul Braunun tərs çevrilmiş şüşə dizaynı və qapaq texnologiyası sayəsində insanlar artıq ketçupu ketçup şüşələrindən daha rahat tökə bildilər.
Paul Braun şampun şüşələri üçün hazırladığı bu qapağı Heinz-in ketçup şüşələrinə uyğunlaşdırdı və nəticədə böyük uğur qazandı.
Heinz rəhbərləri bu vəziyyətdən son dərəcə məmnun idilər. İnsanlar butulkanın dibində qalan ketçupu bıçaqla götürmək əvəzinə, şüşəni istədikləri qədər sıxaraq yeməklərinə ketçup qatmağa başladılar.
“Siz hazırsınızsa o da hazırdır” şüarı ilə böyük bir reklam kampaniyası başladıldı və Heinz satış rekordları qırmağa başladı.
1995-ci ildə Paul Braun Liquid Molding System adlı şirkətini 13 milyon dollara satdı. O, borclarını ödəyib, külli miqdarda pulu cibinə qoydu. Sonra Floridada özünə gözəl bir kottec aldı.
İnandığı bir ideya üçün 111 uğursuz cəhd edən və 112-ci cəhdində müvəffəq olan Paul Braunun qazandığı 13 milyon dollarla yaşadığı stress və xəyal qırıqlığının öhdəsindən çox yaxşı gəldiyini düşünürük.