MotivasiyaSahibkarlıqTrend Yazılar

Sahibkarların oxumalı olduğu 66 kitab

Sahibkar olmaq əksər insanların arzusudur.

İnsanlar nədənsə özlərini ola biləcəkləri ən yaxşı yerdə və ən yaxşı variantında təsəvvür edir və birdən-birə uğur qazanmağı arzulayırlar.

Üstəlik, sahibkarlar da bir sıra faydalı vərdişlərə malikdirlər ki, onları hətta adi insanlar da tez mənimsəməlidirlər. Onlar yaradıcı, uğurlu, çalışqan, cəsarətli, həvəali və çevikdirlər və güclü mənlik hisslərinə malikdirlər.

bəs sən? Məqaləmizdəki sahibkarlıq kitablarını əldə edib, sözügedən vərdişləri əldə etmək şansına sahib olmaq istəməzdinmi?

Mündəricat

Sahibkarlıq haqqında kitablardan nələr öyrənə bilərəm?

sahibkarlıq haqqında kitablardan nələr öyrənə bilərəm

Hər kəs mənim oxuduğum kitabları və jurnalları ala bilər. Eyni məlumatdır, həmin məlumatı əldə etmək istəyənlər üçün həmişə eyni yerdədir. Amma görünür, insanların çoxu bu məlumatı əldə etmək istəmir.

Mark Cuban

Sən sahibkarsan, yoxsa sahibkarlıq ruhu olan və yeni işə başlamağa canatan birisən?
Kim olmağından asılı olmayaraq, bu məqalədə tədqiq edəcəyimiz startaplar və sahibkarlıq haqqında bütün bu kitablar bütün inkişaf edən startaplara, eləcə də onların sahibkarlarına son məqsədlərinə çatmaqda kömək etmək üçün verilmişdir.

Kitabların bəziləri sahibkarlıq dünyasına yeni başlayanlar üçündür və onları müvəffəqiyyətli olmaq üçün lazım olan alətlərlə təmin edəcək.

Siyahıdakı digər kitablar orta səviyyəli sahibkarlar üçündür. Bu bölmə sahibkarlara güclü qalmaqda və müasir rəqabətli dünyada rəqiblərindən bir addım öndə olmaqda kömək etmək üçün mütləq oxunmalı kitablardan ibarətdir. Bu səbəbdən onlar sahibkarlar üçün əvəzsiz hədiyyələrdir.

Kitablarımız haqqında danışmazdan əvvəl sahibkar olmağın nə demək olduğunu danışaq. Bu şəkildə, eyni gəmidə olmalarına baxmayaraq, fərqli xüsusiyyətlərə malik iki fərqli işçi qrupu olan sahibkar və iş adamı/iş qadını arasındakı fərqə də toxunacağıq.

Sahibkar kimdir?

sahibkar kimdir

Əksər insanlar sahibkarları öz şirkətlərini yaradan və onu müəyyən nöqtəyə gətirən şirkətlərin sahibi kimi görür və zaman-zaman bu uğurdan danışdıqları televiziya verilişlərində iştirak edirlər.

Bununla belə, sahibkarlığa gəldikdə, bu, son dərəcə dar bir tərifdir.

Bizim tərifimizdə sahibkar “9-5 işindən əlavə başqa işlərlə məşğul olmağa çalışan və xəyalını gerçəkləşdirməyə çalışan insandır”.

Bu tərifə evdən işləyən valideynlər, rəssamlar, yazıçılar, redaktorlar və ya yan işlərlə məşğul olan hər kəs daxildir. Boş vaxtlarını uzanıb yatmağa yox, pul qazanmağa sərf edən insanlardansınızsa, deməli siz də sahibkarsınız və məqaləmizdəki sahibkarlıq kitabları sizi bu işdə daha yaxşı edə bilər.

Gününü səhər doqquzdan axşam beşə kimi işlə keçirən insanlar da sahibkar ola bilər, önəmli olan yaradıcı olmaq, yeni şeylər sınamaq və diqqətinizi özünüzü və ya gördüyünüz işi təkmilləşdirməyə yönəltməkdir.

İndi sahibkarların oxumalı olduğu kitabları sadalamaq vaxtıdır!

Həyatınızı dəyişdirəcək sahibkarlıq kitabları:

1. Outliers (Kənara çıxanlar- Bəzi insanlar niyə daha uğurlu olur?

outliers

Kənara çıxanlarda Malkolm Qladvell qeyri-adi yollarla uğur qazanmış insanları diqqətlə araşdırır. Müvəffəqiyyəti uğursuzluqdan fərqləndirən bütün amilləri müəyyən etməyə çalışan müəllif kitabında çoxlu lətifələrə və doğru bilinən yanlışlara da yer verib. Gladwellin işi göstərir ki, zəka uğur üçün yeganə şərt deyil. Çalışqanlıq və şans çox vaxt zəkadan üstündür.

2. Dostlar qazanmaq və insanlara təsir etmək sənəti

dost qazanma və insanlara təsir etmə sənəti

Deyl Karneqinin uzun müddətdir çox satılan kitablar siyahısından çıxmayan Dostlar Qazanmaq və İnsanlara Təsir Etmək Sənəti bir çox dillərə tərcümə edilmiş və bir çox insanın faydalanmasına səbəb olmuşdur. Bu, sosial şəbəkələri genişləndirmək və gücləndirmək üçün mahiyyətcə sadə məsləhətlərlə sevilən biri olmaq və insanları hər şeyə inandırmaq istəyənlər üçün mükəmməldir. “İnsanların sizi bəyənməsinə nail olmağın 6 yolu”, “İnsanları sizinlə eyni fikirdə olmağa necə razı salmaq olar” və “İnsanları incitmədən onları necə dəyişdirmək olar” kimi başlıqlardan ibarət olan kitab, mütəşəkkilliyi və məzmunu sayəsində asan oxunur. O, insanlarıa əlaqə qurmağın sadə olmaqla yanaşı, möcüzəvi və universal üsullarından bəhs edir. Gündəlik həyatdan nümunələr də kitabın gücünü sübut edir. Öyrəndiklərinizi oxuyan kimi həyatınıza tətbiq edə biləcəyiniz və dəyişiklikləri müşahidə edə biləcəyiniz gözəl kitabdır.

Deyl Karnegi bu kitabı yazmazdan əvvəl pullu seminarlar keçirdi. Bu seminarlardan birində milyarder investor Warren Baffett də iştirak edirdi. Məşhur investor bu seminarla bağlı bunları ifadə edir:

“Həyatımda etdiyim ən yaxşı investisiya idi.”

3.Drive

drive-daniel pink

Drive-ın müəllifi Daniyel H. Pink elmi araşdırmalara əsaslanaraq sübut edir ki, çoxumuzdan fərqli olaraq pul həyatda ən böyük motivator deyil. Bir çox cəhətdən təxribatçı və iddialı olan kitab, insanları və işçiləri əslində nəyin motivasiya etdiyini öyrənmək istəyən sahibkarların oxuması lazım olan sahibkarlıq kitabları sırasındadır. Müəllif oxucularını daha çox öyrənməyə, özümüzü təkmilləşdirərək dünyanı gözəlləşdirməyə dəvət edir.

4.Yaxşıdan mükəmməl şirkətə

good to great-jim collins

Necə olur ki, oxşar şəraitdə qurulan minlərlə şirkətdən bəziləri raket kimi yüksəlir, qalanları isə başladığı yerdən çox yüksəklərə qalxmır? Bu sualın cavabını “Yaxşıdan Mükəmməl Şirkətə” kitabında axtaran Cim Kollinz elit şirkətlərin yaxşıdan böyük və nəhəng şirkətlərə çevrilməsini araşdırır. Tədqiqat qrupu ilə işləyən Collins, mükəmməl şirkətlər kimi təsnif etdikləri şirkətlərin maliyyə göstəricilərini qiymətləndirir və uğura aparan yolun formulunu tapmağa çalışır.

5. Sürətli və yavaş düşünmək

sürətli və yavaş düşünmək-daniel kahneman

Kitabın müəllifi Daniel Kahneman iqtisadiyyat üzrə Nobel mükafatına layiq görülmüş psixiatrdır.

Sahibkarlar gündəlik həyatlarında bir çox fərqli qərarlar verirlər və bu kitab bu fakta əsaslanaraq bu qərarların arxasında duran psixoloji səbəblərə diqqət yetirir.

Kitabda insanların, duyğuların və münasibətlərin verdiyimiz qərarların əksəriyyətinə təsir etdiyi qeyd edilir və bu, elmi dairələrdə getdikcə daha çox anlaşılan və qəbul edilən bir həqiqətdir. Bu sadə həqiqət iş dünyasının əsasını təşkil edir. Bunu daha dərindən izah etmək istəyiriksə, aşağıdakı suala cavab vermək lazımdır. Biz kiminlə iş görürük? Təbii ki, insanlarla. Hər bir sahibkarın oxumalı olduğu kitablardan biri olan bu çox xüsusi kitab insanları daha yaxşı başa düşmək və onlarla düzgün iş qurmağın yollarını təklif edir.

Kitabda zehnimizi təşkil edən iki ayrı sistemin olduğu, birinin sürətli və emosional, ikincisinin isə yavaş və çox daha məntiqli olduğu qeyd edilir. Kahneman hər iki sistemin bizim nailiyyətlər, düşüncə tərzi, inam və öyrədilənlik indeksimizə fərqli təsirlərini araşdırır. Beləliklə, sürətli düşünmək və yavaş düşünmək arasındakı fərq haqqında bu kitab, verdiyiniz qərarları necə və niyə verdiyinizi anlamağa kömək edir. Bu iki düşüncə sistemi də həyat boyu irəliləyişimizi və ya uğur qazanmaq qabiliyyətimizi müəyyən etmək və ya hətta məhv etmək üçün kifayət qədər güclüdür.

Bu, əjdahanı öldürmədən qüllənin zirvəsinə çıxmaq istəyən hər kəs üçün mütləq oxunmalıdır.

5. Leadership and the one minute manager

leadership and the one minute manager- ken blanchard

One Minute Manager əslində yeni kitab deyil. İlk dəfə 1982-ci ildə nəşr olunan kitab o vaxtdan bəri aktuallığından heç nə itirməyib. Vaxtını təşkil etməkdə problem yaşayan gəncin hekayəsindən bəhs edən kitab qısalığı ilə də oxuma asanlığı təmin edir. Vaxtını necə idarə etməyi və hansı işlərə üstünlük verməyi öyrənmək istəyən hər bir sahibkarın mütləq oxuması lazımdır.

7. The lean startup

the lean startup-eric ries

The Lean Startup biznesə başlayan və ya başlamaq istəyən hər kəsin oxuması lazım olan, onlara çoxlu pul və zaman qazandıracaq olan ən yaxşı sahibkarlıq kitablarından biridir. Bill Gates tərəfindən də tövsiyə edilən kitab, əksər startapların niyə uğursuz olduğunu araşdırır və bu uğursuzluqların bir çoxunun proqnozlaşdırıla biləcəyini ortaya qoyur. Çox metodoloji araşdırma aparan Riesin nəticələri daha səmərəli və uğurlu startapın necə həyata keçirilə biləcəyinin açarıdır. Praktiki öyrənmə və empirizmi vurğulayan Lean Startup sizə daha az mürəkkəb üsullarla daha sürətli böyüyən biznes qurmağa kömək edəcək.

8.Deep work

deep work- cal newport

Wall Street Journal-ın çox satanlar siyahısına daxil olan bu kitab iş dünyasında getdikcə azalan, lakin çox dəyərli bir xüsusiyyətə diqqət çəkir: bütün diqqətinizi bir şeyə cəmləmək bacarığı. Kitabın müəllifi Cal Newport deyir ki, bu bacarığı öyrənmək daha səmərəli işləməyə və daha yaxşı nəticələr əldə etməyə kömək edəcək.

Diqqətimizi yayındırmağa hazır olan bir çox faktorun günün hər saatında bizimlə olduğunu nəzərə alsaq, Nyuportun vurğuladığı məqam daha da əhəmiyyət kəsb edir. Birdən çox işlə məşğul olan və diqqətini cəmləməkdə çətinlik çəkənlər üçün faydalı bir kitab olan Deep work həm də özünüzə boş vaxt yaradaraq həyatınızı nizama salmağa kömək edəcək.

9.The psychology of persuasion

the psychology of persuasion- robert cialdini

The psychology of persuasion kitabını marketinq bacarıqlarını təkmilləşdirmək istəyən sahibkarlar mütləq oxunmalıdır. Robert Cialdini 1984-cü ildə kitabı yazdığından bəri aktuallığını itirməyən bu əsər, inandırma üsullarının gücündən istifadə edərək kütlələrin psixologiyasına təsir etməyi öyrədir.

Cialdini nəzəriyyəsinə görə, inandırmanın altı prinsipi var: qarşılıqlılıq, ardıcıllıq, sosial sübut, zövq, səlahiyyət və qıtlıq. İnandırma Psixologiyası bu prinsiplərə yiyələnmək istəyən hər kəs üçün ən yaxşı mənbədir. Kitab sizə bu taktikalardan necə istifadə etməyi öyrətməklə yanaşı, sizə qarşı istifadə olunarsa nə edəcəyinizi də sizə xəbər verir.

10. Start with why

start with why-simon sinek

Simon Sinekin “Niyə ilə başla” əsəri əslində müəllif tərəfindən verilmiş TED çıxışının genişləndirilmiş versiyasıdır. Sözügedən TED çıxışı bütün zamanların ən çox baxılan üçüncü çıxışıdır. Bütün söhbət və kitab bir sual ətrafında qurulub: Nə üçün bəzi fərdlər və qurumlar digərlərindən daha innovativ, effektiv və uğurludur? Müəllifin verilən suala təklif etdiyi cavab sadədir. Müəllifin fikrincə, bu, insanların ünsiyyət və iş tərzinin oxşarlığı ilə bağlıdır. Qızıl Dairə adlandırdığı formasiyadan bəhs edən müəllifin kitabı öz niyəsini tapmaq istəyən sahibkarların mütləq oxuması lazım olan kitablardan biridir.

11. Rework (Sil baştan)

sil baştan-jason fried və david heinemeier hansson

Bu gün oxuyacağınız demək olar ki, hər bir sahibkarlıq kitabı sizə eyni məsləhəti verir: biznes planı yaradın… bazarı tanıyın… investorlar tapın və s. Lakin Jason Fried-in “Sil baştan” kitabı bu standart mətnlərdən fərqli bir perspektiv təklif edir. Klassik tövsiyələrin təfərrüatlarına girən Sil Baştan bu müddəaların səhvlərini bir-bir üzə çıxarır və oxucuya təşəbbüs haqqında daha şüurlu bir anlayış təqdim edir. Frid, bəzi biznes planlarının niyə zərərli ola biləcəyindən tutmuş, həmişə investorlara ehtiyacınız olub-olmamağınıza qədər standart kitabların müzakirə etmədiyi bir çox detallara toxunur.

Sahibkarlığın əsasını təşkil edən ümumi ideyaların sarsıdılmasından və arzularınıza və ya hədəflərinizə daha sürətli çatmağınıza imkan verəcək yeni bir sistemin yaradılmasından bəhs edən kitab, həm də sizi, yeni sahibkarları, öz biznesinizi saxlamaq yolunda motivasiya edəcək. Gördüyünüz kimi bu kitab yaşayaraq öyrənməyə üstünlük verənlər üçündür.

12. The power of habit

the power of habit- charles duhigg

2014-cü ildə işıq üzü görən vərdişlərin gücü kitabı, son on ilin ən çox satılan kitablarından biridir. Pulitzer mükafatlı jurnalist Çarlz Duhiqq tərəfindən yazılmış kitabda çox elmi yanaşma var. Arqumentlərini ən son elmi araşdırmaların nəticələrinə əsaslandıran Duhigg vərdişlərin necə işlədiyini və onlardan həyatımızı yaxşılaşdırmaq üçün necə istifadə oluna biləcəyini araşdırır.

O, müəyyən əsas vərdişlər olmadan uğur qazanmağın demək olar ki, mümkün olmadığını müdafiə edir. O, bunu köklü vərdişləri olmayan insanların çətinliklər qarşısında öz məqsədlərindən asanlıqla imtina etmələri ilə əlaqələndirir. Vərdişlərin Gücü indiyə qədər yazılmış ən faydalı biznes və sahibkarlıq kitablarından biridir və bu kitab təkcə biznes haqda yox, həm də ehtiyac duyduğumuz vərdişləri necə qura biləcəyimizədən də bəhs edir.

13.Emotional intelligence

emotional intelligence- daniel goleman

Son illərdə aparılan araşdırmalar uğurlu karyera üçün emosional zəkanın (qısaca EQ) intellektual zəka(qısaca IQ) qədər vacib olduğunu ortaya qoydu. Bununla belə, nəzarət edə bilmədiyimiz bioloji səbəblərə görə müəyyən bir müddətdən sonra IQ səviyyəmiz əsasən sabit qalsa da, hələ də EQ səviyyəmizi yaxşılaşdırmaq şansımız var. Kitabda vurğulandığı kimi, emosional zəka möhkəm bir xarakter yaratmaq üçün vacib elementlərdən biridir.

Bəs emosional zəkamızı necə inkişaf etdirə bilərik? Emosional İntellekt kitabı sizə bu problemi aradan qaldırmaq üçün addım-addım proqram təqdim edir. Bu proqram özünüdərketmə, özünüidarəetmə, sosial şüur ​​və münasibətlərin idarə edilməsi kimi bir neçə mərhələdən ibarətdir. Kitabla siz həmçinin emosional intellekt səviyyənizdəki dəyişikliyi ölçən onlayn test üçün iki giriş alırsınız.

14. Elon musk

elon musk- ashlee vance

Bu kitabda Ashlee Vance öz oxuyucularına Silikon Vadisinin ən cəsarətli sahibkarının həyatından bir parça təqdim edir. Kitab məşhur sahibkar Elon Maskın Cənubi Afrikadakı çətin uşaqlıq dövründən biznes dünyasının zirvəsində olan uğurlu sahibkara çevrilməsindən bəhs edir.

Bu kitab Maskındır; Bu kitabda PayPal, Tesla Motors və SolarCity kimi qlobal şirkətlərin təlatümlü qurucu hekayələrindən bəhs edir və innovasiyada qabaqcıl olan bir sahibkar haqqında danışır.

Maskın hekayəsi vasitəsilə Vance təşəbbüskar və yenilikçi bir xalqın qlobal rəqabətdə uğur qazanmağa davam edə biləcəyi sualına cavab tapmağa çalışır. Bu mənada o, İlon Maskın digər sahibkarlardan fərqli olaraq həyatını müasir dünyaya və uzaq perspektiv icad etməyə həsr etdiyini iddia edir.

Musk müasir sahibkarın mükəmməl stereotipini yaradır və siz onun nailiyyətlərini araşdırmaqla sahibkarlıq haqqında çox şey öyrənə bilərsiniz.

Onu da qeyd edək ki, maraqlı bir insanın hekayəsini təqdim edən bu kitab digər sahibkarlıq kitabları ilə müqayisədə kifayət qədər əyləncəlidir.

“Əvvəlcə kitablar, sonra ailəm tərəfindən yetişdirildim.

Elon Musk

15. Originals

originals-adam grant

Adından da göründüyü kimi, Adam Qrantın Originals kitabı tərəqqi əldə etmək üçün orijinal ideyalara verməli olduğumuz əhəmiyyəti vurğulayır. Adiliyə qarşı mübarizədə öz yaradıcılığınızdan istifadə etməyi məsləhət görən Qrant tamamilə ənənəvilik və monotonluğa qarşıdır. Kitab orijinal ideyanı tanımaq və istehsal etmək qabiliyyətinə malik olmaqla yanaşı, həm də biznes mühitində orijinal ideyalarınızı bölüşmək üçün lazım olan inamı aşılayır.

Orijinallığa nail olmaq üçün komfort zonalarından kənara çıxmağın lazım olduğunu iddia edən Qrant, kitabını buna nail olmuş insanların hekayələri ilə şaxələndirib. The Originals-da sahibkarın potensial investorlara ona investisiya etməmək üçün səbəblər verməsindən tutmuş, onu tənqidetməyən işçilərini bir anda işdən çıxarmasına qədər bir çox inandırıcı nümunələr var.

16.7 habits of highly effective people

7 habits of highly effective people-stephen.r. covey

Stephen Covey həm peşəkar, həm də şəxsi həyatda çətinliklərin öhdəsindən gəlməyin yollarını tapmağa həsr olunmuş özinkişaf və biznes yazıçısıdır. Real həyat və xəyali nümunələrlə dəstəklənən 7 əsas vərdişi qazanmağın çətinliklərin öhdəsindən gəlməkdə ən böyük yol yoldaşımız olduğunu yazan Covey’nin Effektiv İnsanların 7 Vərdişi kitabı; ədalətli, bütöv və ləyaqətli həyat üçün yol xəritəsini çəkir.

17. Delivering happiness

delivering happiness- tony hsieh

Sahibkarların oxuması lazım olan digər kitab isə “Xoşbəxtliyi paylamaq” kitabıdır. Zappos baş direktoru Tony Hsieh; gəlirli, istəkli və məmnun bir şəkildə biznes qurmağın necə mümkün olduğunu izah edir. Bir şirkətin dəyərlərinin məqsədlərinə çatmaqda ən mühüm amil olduğunu deyən CEO, “Delivering Happiness” adlı sahibkarlıq kitabında həm özünün, həm də müştərilərinin xoşbəxtliyinə dəyər verən şirkətin uğursuz ola bilməyəcəyini izah edir.

18. İknaya açılan kapı

iknaya açılan kapı- rober b cialdini

Cialdininin digər göz açan kitabı olan “iknanın psikolojisiı”nı oxuyanlar düşünməsinlər ki, müəllif özünü təkrar edir. İknaya açılan qapı inandırma sənətinə tamamilə fərqli bir perspektiv gətirir. Kitab inandırmaq üçün məzmundan çox vaxtın vacib olduğu qənaətinə gəlir. Əgər kimisə razı salmaq istəyirsinizsə, əvvəlcə onu razı salmağa hazırlamalısınız.

Məsələn, inandırmağa başlamazdan əvvəl ön mühakimələri qırmalı və o adamın düşüncə tərzini dəyişdirməlisən. İknaya açılan kapı-ın başqa bir üstünlüyü onun oxucularına bir çox effektiv satış üsulları təqdim etməsidir. Bu üsulları öyrənib müştərilərinizə tətbiq edə bilərsiniz və ya bunun sizə edildiyini anladığınız zaman oyunun adını qoyaraq tələyə düşməkdən qaça bilərsiniz.

Satış və inandırma sahəsində özünü təkmilləşdirmək istəyən sahibkarların oxumalı olduğu kitablar arasında “İknaya açılan kapı” da var.

19.The intelligent investor

the intelligent investor- benjamin graham

Hər bir sahibkar özü üçün investordur. Pulunu və vaxtını hara yatıracağını bilməlidir. Uorren Baffetin həyatını dəyişdirən kitab kimi tanınan “Ağıllı İnvestor” hər bir sahibkarın oxumalı olduğu kitablardan biridir. Bu kitab sayəsində investisiyaya baxışınız heç vaxt eyni olmayacaq!

Bundan əlavə, “Niyə bəzi şirkətlər yüz illərlə sağ qalır, digərləri isə uğursuz olur, hansı şirkətlər dəyərlidir və şirkətlər niyə uğur qazanır?” Bu kimi suallara bu kitabda cavab tapacaqsınız.

20.Thrive

thrive-arianna huffington

Uğurlu olmaq təkcə təsirli bir titul və layiqli maaşa malik olmaq deyil. Huffington Post-un yaradıcısı Arianna Huffington da bu fikirdədir. Kitabında həyatda uğurun güc və puldan daha mənalı və şəxsi kriteriyalarla ölçülməsi lazım olduğunu müdafiə edən media maqnatı öz həyatından da misallar gətirir və uğur dalınca xoşbəxt olmaq üçün məsləhətlər verir. Thrive həm iş mühitinin, həm də şəxsi həyatının keyfiyyətini yaxşılaşdırmaq istəyənlər üçün nəzərdə tutulmuş bir kitabdır.

21.Vecinə almamağın incəsənəti

vecinə almamağın incəsənəti-mark manson

New York Times-ın çox satan kitablarından biri olan bu əsər həyatı yaxşılaşdırmaq və özünüzü tanımaq haqqındadır. Kitab həmkarlarından fərqli olaraq, həyatı olduğu kimi qəbul edib, ondan xoşbəxt olmağın mümkün olduğunu iddia edərək, nikbinliyi və həyatı yaxşılaşdırmaq üçün hər vəziyyətdə ən yaxşısını görməyə çalışmağı təklif etmir. Mark Mansonun yazdığı realizmlə dolu əsərdə deyilir ki, hər şeyin əsası kimi özümüzə realist prizmadan baxmalıyıq.

Qorxularımızı və səhvlərimizi etiraf etmək bizi cəsarətli və məsuliyyətli şəxsiyyətlər edir. Dərin həyati məsləhətlər verməklə yanaşı, başıboş olma sənətini də tətbiq etdiyini deyən yazıçı Mansonun işlətdiyi dil səmimi və yumoristikdir. Plaza dilini və işgüzar jarqondan xoşu gəlməyən müəllif “Vecinə almamğın incəsənəti ”ni oxuyucunu ən yaxşı şəkildə cəlb edəcək şəkildə və kitabda tövsiyə etdiyi prinsiplərə uyğun şəkildə qələmə alıb. Bu, həm kitabın həyata uyğunluğunu sübut edir, həm də oxumaq zövqünü artırır.

22.Getting things done

getting things done- david allen

David Allen iddia edir ki, köhnəlmiş iş üsulları yalnız insanlarda stress yaradır. Buna görə də o, kitabında stresssiz iş yeri qurmağın yollarından bəhs edir. Dünyada on minlərlə insanın faydalandığı kitabın əslində bir təməl daşı var: Məhsuldarlıq və rahatlıq düz mütənasibdir. Nə qədər rahat işləsəniz, bir o qədər səmərəli işləyəcəksiniz.

23. The innovator’s dilemma

the innovators dilemma- clayton christensen

Stiv Cobsun tövsiyə etdiyi kitablardan biri olan “İnnovatorun dilemması” böyük və uğurlu şirkətlərin dağıdıcı texnologiyalarla (rəqəmsal kameralar, smartfonlar və s.) qarşılaşanda niye çox vaxt uğursuz olurlar və yeni yaranan kiçik şirkətlərlə rəqabət aparabilməyib bazar paylarını necə itirdiklərini göz önünə sərir. “Yenilikçinin ikilemi” böyümə və dəyişikliyin vacibliyini dramatik şəkildə göstərən ən yaxşı sahibkarlıq kitablarından biridir.

24. Zero to one

zero to one -peter thiel

Peter Thial və Blake Masters tərəfindən birgə müəlliflik edilən Zero to One, innovasiyanın gücünə diqqət yetirən biznes və sahibkarlıq kitabıdır. Kitab sübut edir ki, o qədər inkişaf etmiş və mürəkkəbləşmiş dünyada innovasiya hələ də mümkündür ki, biz tapılabiləcək hər şey tapılıbmış kimi hiss edirik.

Artıq kitabın müəlliflərindən biri olan Peter Thial PayPal-ın həmtəsisçisi və Facebook-un ilk investorlarından biridir. Bu, dünyada təkcə kompüterlər və ya silikon vadisi texnologiyaları deyil; O, istehsal edilə bilən hər şeyin təkamül etməyə davam edəcəyinə inanır. Ona görə də yeni ideyaların tapılmağa davam edəcəyini və tərəqqinin dayanmayacağını müdafiə edən Zero to One oxuyucularını bu tərəqqinin bir parçası olmağa dəvət edir. Kitab bizi daha yaradıcı və yenilikçi olmağa təşviq edir.

25.The tipping point

the tipping point-malcolm gladwell

Malcolm Gladwell-dən biznes məsləhətləri olan başqa bir kitab. Gladwellin bu kitabda bəhs etdiyi mövzu birdən-birə partlayan və bütün dünyaya yayılan startapların söz mövzusu partlayışı necə və hansı şəraitdə tutmasıdır. Bu partlayış nöqtəsində bir qığılcım anı olduğunu və təşəbbüsün əhəmiyyətli bir həddi keçdiyini söyləyən Gladwell, qığılcım nöqtəsinin yerini təxmin etdikdən sonra onu bu nöqtəyə itələmək üçün yeni yaradılmış bir məhsulun üzərində necə işlənə biləcəyini izah edir.

The tipping point əslində trendləri təyin edən formasiyaların bu gün necə işlədiyi haqqında geniş məlumat verir. Qladvell eyni zamanda öz metodologiyasını yaradır və qığılcımları tutmaq üçün üç əsas prinsipi ortaya qoyur: Azlıq Qanunu, Yapışqanlıq Faktoru və Kontekst Gücü. Öz müşahidələrinə əsaslanan Gladwellin prinsipləri ilə dünyanın hər yerindən real tendensiyaları və məlumatları uğurla qarışdırır. Bu kitabı oxumaqla siz dünyanın ən yaxşı biznes yazıçılarından birindən dünyanın ən böyük marketoloqlarının metodlardan necə istifadə etdiyini öyrənə və sonra onları öz biznes təşəbbüslərinizdə tətbiq edə bilərsiniz.

26.Hooked

hooked- nir eyal

Hooked, buraxdıqları hər məhsulla uğur qazanmış dünyanın ən innovativ və trend təyin edən şirkətlərini əhatə edir. Kitabın müəllifi Nir Eyal, bəzi şirkətlərin hər dəfə necə uğur qazandığını, digər şirkətlərin isə uzun illər davam edən məhsul tapmaq üçün uğursuz cəhdlərini araşdırır. Hook Modeli adlandırdığı modelə görə, bu uğurlu şirkətlər istehlakçıları öz məhsullarını istehlak etməyə təşviq etmək üçün dörd addımlı bir strategiya izləyirlər. İstehlakçının müəyyən bir məhsulu istehlak etdiyinə görə mükafatlandırıldığını hiss etdirməsi və şirkətin gələcək məhsullarına sədaqət nümayiş etdirməsi məqsədi daşıyır. Eyalın kitabı Facebook və Twitter kimi platformaların marketinq ehtiyacı olmadan yeni xidmətləri populyarlaşdırmaq üçün bu modeldən necə istifadə edə biləcəyini göstərir.

27. The personal MBA

the personal mba- josh kaufman

Çoxsaylı beynəlxalq çox satılan kitabların müəllifi olan Coş Kaufmanın kitabı “The personal MBA” universitetin MBA proqramlarının göründüyü qədər faydalı olmadığını iddia edən iddialı bir kitabdır.

ABŞ-da MBA proqramının qiymətinin 140.000 dollardan çox ola biləcəyini vurğulayan Kaufman, bu proqramlarda öyrədilən məlumatları çox nəzəri və praktiki olaraq faydasız hesab edir. O, kitabında deyir ki, MBA proqramına yazılmaq əvəzinə biznes və menecmentlə bağlı özünü inkişaf etdirmək daha faydalı olardı. The personal MBA bu vəzifəni yerinə yetirmək üçün yazılmış sahibkarlıq kitablarından biridir. O iddia edir ki, bir universitetdə edəcəyiniz MBA programının daha ucuz qiymətə daha praktik məlumatları öyrədir.

28.Choose yourself

choose yourself-james altucher

Sahibkar və yazıçı Ceyms Altuçer həyat məsləhətləri və yumorla dolu bu kitabda yaşadığımız çətin dünyaya dürüst pəncərədən baxmağa çalışır. Həyatda heç nəyə zəmanət verilmədiyi fərziyyəsinə əsaslansaq, kitabın pessimist tərəfi yoxdur. Lakin müəllifin bu fərziyyədən gəldiyi nəticə, insanın yalnız özünə güvənə bilməsi və buna görə də özünü dəyişdirə, həyatını istiqamətləndirə bilməsidir.

Həyata bu cür baxmağın ən böyük faydasının insanın öz güclü tərəflərini kəşf etməsini asanlaşdırması olduğunu deyən müəllif, öz işini qurmaq arzusunda olanlar üçün özünü tanımağın zəruri olduğunu da vurğulayır. Özünü Seç, iş həyatında sahibkarlıq imkanları axtararkən özünü emosional, fiziki və mənəvi cəhətdən hazırlamağa kömək edir. Həmişə “Özünə sahibkən niyə başqasına güvənəsən?” şüarını saxlayan Altuçer özünə inamını gücləndirmək üçün alətlər və üsullar təqdim etməkdən çəkinmir.

29.Purple cow

purple cow-seth godin

Məşhur marketinq mütəxəssisi və yazıçı Set Qodinin “Bənövşəyi inək” kitabı ilk dəfə işıq üzü görən zaman sektoru silkələyən əsərlərdən biridir. Marketinqin üç sütunu sayılan qiymət, məhsul və tanınmaya “bənövşəyi inək” adlı yeni bir konsepsiya əlavə edən Qodin kitabında bu konsepsiyanı dərindən işləyib hazırlayır. Bənövşəyi inək əslində adi və inanılmaz və fenomenal ola biləcək hər şey üçün bir metafordur.

Qodinin izahına görə, qəhvəyi inək hər zaman gördüyümüz bir şeydir, rastlaşdığımız zaman başımızı çevirməyə zəhmət çəkmirik, bənövşəyi inək isə həyatda çətin ki, rastlaşacağımız həyəcan verici bir varlıqdır və görəndə dönüb baxacağıq. Kitabda bir iş görərkən bənövşəyi bir inək çıxara bilməyin vacibliyinə də diqqət yetirilir. Qodinin tövsiyəsi budur ki, həmişə ən absurd, irrasional yolu birinci tut. Beləliklə, çalışdığınız hər bir iş üçün olmasa da, bir gün hər kəsin baxmağı dayandıra bilməyəcəyi bənövşəyi inəyi yarada bilərsiniz.

30. Pul qazanmaq sənin əlindədir

pul qazanmaq sənin əlindədir- jen sincero

Kitabda qeyd olunur ki, pul sərvətinə gedən yol insanın başından başlayır. Yazıçı Jen Sinceronun oxşar mövzularda yazdığı digər əsərləri kimi, bu kitab da ağıllı üslubda yazılmış və yumoru əskik olmayan hekayələrlə doludur. Sinironun əsas məqsədi oxucunun pulla bağlı ilkin fikirlərini qırmaq və oxucunu öz pul qazanma potensialından xəbərdar etməkdir.

31.Varlı ata kasıb ata

varlı ata kasıb ata- robert kiyosaki

Şəxsi inkişaf və maliyyə məsləhəti mövzuları arasında irəli-geri gedən, Varlı ata Kasıb ata, müəllifi Robert Kiyosakinin iddialı fikrincə, tarixin ən yaxşı “şəxsi maliyyə kitabı”dır. Oxucuların fikirləri isə daha müxtəlifdir. Bəziləri onun həyatlarına yepyeni baxış qatan hikmətlə dolu bir kitab olduğunu desələr də, bəziləri bunun 20 səhifədə deyilə biləcək bir fikri 200 səhifədə söyləyən şişirdilmiş bir əsər olduğunu iddia edirlər.

Əslində, Kiyosakinin yeni başlayanlar üçün maliyyə kitabı kimi yazdığı Varlı ata Kasıb ata, maliyyə haqqında çox şey bilməyənlər üçün çox faydalı ola biləcək bir kitabdır. Kitabında pul üçün işləmək əvəzinə pulun özünüzə işləməsini öyrətdiyini söyləyən Kiyosaki maddi obyektlərə pul yatırmağın əleyhinədir. Müəllifin fikrincə, nə qədər dəbli və ya faydalı olsa da, dəbdəbəyə investisiya qoymaq düzgün deyil. Siz həmişə pulunuzu ən dəyərli olduğu, gələcəkdə ən çox qazanc gətirəcəyi yerə yatırmalısınız.

32.The ascent of money

the ascent of money- niall ferguson

Şotlandiyalı tarixçi Niall Ferguson qədim Mesopotamiya sivilizasiyalarından başlayaraq əsrlər boyu pul və ticarətin təkamülü kontekstində qlobal maliyyə sisteminin formalaşmasını araşdırır. Sikkənin kəşfindən əsrlər əvvəl barter iqtisadiyyatını araşdıraraq yola çıxan kitabın hekayəsi, Fergusonun “Maliyyə Planeti” olaraq adlandırdığı bugünkü dünyanı əhatə edir. Maliyyə tarixindəki inkişafların bəşəriyyət tarixindəki müharibələr və texnoloji ixtiralar qədər əhəmiyyətli olduğunu sübut edən kitab təkcə son maliyyə meyllərini təsvir etmir; O, həmçinin kredit, borc və bank kimi maliyyə anlayışlarının hansı şərtlər altında yarandığını anlamağa imkan verir.

33. Steve Jobs

steve jobs-Walter Isaacson

Stiv Cobs şübhəsiz ki, dünyada iz qoymağı bacaran insanlardan biridir. İş dünyasının simvolu və nümunəsi olan Jobsun həyatı ölümündən sonra sağ olduğu zamanlar qədər maraqlıdır. Bu marağı təmin etmək üçün Stiv Cobsu yazan Walter Isaacson həm də dövrümüzün ən tanınmış bioqrafıdır. Əvvəllər Albert Eynşteyn və Benjamin Franklin kimi tarixi şəxsiyyətlərin həyatını yazan İsaakson Stiv Cobs haqqında işində keyfiyyətli tərcümeyi-halı təqdim edir. Müəllifin Cobsun özü və yaxınları ilə müsahibələri əsasında yazdığı kitabda Apple bossunun həyatını hər aspektdə təsvir edir. İsaaksonun Stiv Cobs əsəri dünyanın ən uğurlu sahibkarlarından birinin həyatını obyektiv oxumaq istəyən hər kəs üçün ən yaxşı mənbədir.

34. Qalıcı olmaq

qalıcı olmaq- james collins

Adına layiq olan bu kitabın ilk nəşri 2004-cü ildə işıq üzü görüb. Öz sahələrində yüksək uğur qazanmış 18 şirkətin hekayəsindən və bu şirkətlərin ən böyük rəqibləri ilə təkbətək müqayisəsindən bəhs edən bu kitab müəllifin Stanford Universitetində magistratura təhsilini bitirərkən 6 illik araşdırmasının məhsuludur. Şirkətlər bu araşdırmanı dəstəkləməsələr də, tədqiqatçılar bu uğurlu şirkətləri rəqiblərindən fərqləndirən amilləri müəyyən etməyə çalışırlar.

Kitab gələcəyə baxan, uzaqgörən şirkətlərin nəyi düzgün etdiklərinə diqqət yetirir. O qeyd edir ki, insan dövriyyəsinin kifayət qədər yüksək olduğu belə şirkətlərdə şirkətin müəyyən edilmiş məqsədi və vizyonu bir neçə yüksək səviyyəli icraçı tərəfindən inhisara alınmır və şirkətlərin öz həqiqətləri var. Bundan əlavə, araşdırma nəticəsində əldə edilən məlumatları şərh edərək, iş dünyası ilə bağlı doğru olduğu bilinən yanlışları gün ışığına çıxarır.

35. Yaratma savaşı

yarama savaşı- steven pressfield

Sun Tzunun eramızdan əvvəl 5-ci əsrdə hərbi strategiya və taktika haqqında yazdığı klassik “Müharibə sənəti”ni hamınız bilirsiniz. Bu kitabın hələ də hərbi məktəblərdə və akademiyalarda tədris olunması onun zaman keçdikcə əhəmiyyətini itirmədiyinə və onun təlimlərinin keçərli olduğuna ən böyük sübutdur. Stiven Pressfildin “Yaratma savaşı”ni yazmaqda əsas motivasiyası Sun Tzunun təlimlərinin ordu üçün işgüzar ekvivalentini yaratmaq idi.

Yaradıcılığınıza ehtiyac duyduğunuzda sizi zehni olaraq hazırlamaq, ilişib qalanda ilhamınızı çağırmaq, uclarını açıq qoymadan yaradıcılıq prosesini səmərəli şəkildə yekunlaşdırmaq, inkişaf edəcək ideyaları beyin fırtınası etmək üçün həmişə istifadə edəcəyiniz mühüm bələdçi və istinad kitabıdır.Steven Pressfield-ə görə, yaradılış müharibəsində bizim ən böyük düşmənimiz hamımıza xas olan “müqavimət”dir. Bu müqaviməti iş görməməyin şüursuz motivi və diqqəti asanlıqla itirmə vərdişi olaraq təyin edən Pressfield, təkcə tərifləri deyil, həm də gündəlik həyatda asanlıqla tətbiq oluna bilən həll yönümlü strategiyaları oxucuları ilə paylaşır. Bu da “Yaratma savaşı”ni bənzərlərindən fərqləndirir.

36. Sabah möcüzəsi

sabah möcüzəsi-hal elrod

Sahibkar və yazıçı Hal Elrod tərəfindən yazılmış “Sabah Möcüzəsi” vərdişlərinizdə və rejiminizdəki kiçik dəyişikliklər sayəsində günə daha enerjili, daha qətiyyətli və daha canlı başlayacağınızı vəd edir. Adından da anladığınız kimi, gününüzün qalan hissəsini gözəlləşdirəcək bir möcüzə ilə səhərə başlamaq heç də çətin deyil. Hal Elrodun tövsiyələrinə görə, normal yuxudan oyanma saatından bir saat əvvəl oyanmalı və meditasiya, məşq, təsdiqləmə cümlələri istifadə etməli, vizuallaşdırma, oxuma və gün ərzində sizi daha pozitiv və nəticəyönümlü edəcək fəaliyyətlərə on dəqiqə ayırmalısınız. Bu kitabı fərqləndirən xüsusiyyət müəllifin həddən artıq həvəsli münasibətinin oxuyucunu heyran etməsi və kitabında təklif etdiyi dəyişikliklərin qısa zamanda təsirini göstərməsidir.

37. The succsess principles

THE SUCCESS PRİNCİPLES- JACK CANFİELD

İş dünyasının klassikləri arasında sayılan bu kitab uzun illər keçsə də öz qüvvəsini heç vaxt itirməyəcək 64 prinsipi oxucuları ilə bölüşür və hər biri uğura gedən yolda təməl daşıdır. Müəllif Cek Kanfildin CEO-lardan tutmuş rekord qıran idmançılara qədər bir çox sahənin aparıcı adları ilə müsahibələrindən ibarət olan bu kitab, uğurlu insanların zirvəyə yüksəlməsi və yaşadıqları çətinliklərdən bəhs edir. Bundan əlavə, bu insanların bütün proses boyu riayət etdikləri prinsipləri oxucunun onlara əməl edə bilməsi üçün yazılarda çatdırmağı da diqqətdən kənarda qoymur. Kitabdakı bəzi prinsipləri əvvəllər eşitmiş olsanız belə, onları Kanfildin qələmindən oxumaq sizinyadda qalıcılığınızı artırır və sizi bu prinsiplərə sadiq qalmağa sövq edir.

38. The Slight edge

slight edge- jeff olson

Kəskin kənar həyatınızı dəyişdirmək və arzularınızı həyata keçirmək üçün ilk növbədə düşüncə tərzinizi və məlumatı emal tərzinizi dəyişməli olduğunuzu söyləyən nadir əsərdir.

Kitabın əsas arqumentinə görə, düşüncə tərzinizi dəyişib həyata keçirməli olduğunuz gündəlik cədvələ sadiq qalsanız, uzun müddətdir arzuladığınız köklü dəyişiklikləri reallaşdıra bilərsiniz. Bu kitabın məqsədini başa düşmək üçün onun əsas təlimlərindən birinin “biz çətin olanı edərik, imkansız olan isə biraz vaxt aparar” olduğunu bilmək faydalıdır.

39. 25 ways to win with people

25 ways to win with people

John Maxwell biznes dünyasına aid əsərləri ilə öz oxucu kütləsini yaradan bir addır. “İnsanlarla Qazanmağın 25 Yolu”nda Maksvell fərdi məsləhətlərdən çox insan münasibətlərinə diqqət yetirir. Ticarətlə maraqlanan hər kəs haradasa ikitərəfli əlaqələr qurmalı və ünsiyyət bacarıqlarından istifadə etməlidir. Bu əsər ikitərəfli münasibətlərə dair “Lens Prinsipi” və “Bedrock Principle” kimi mühüm prinsipləri assimilyasiyaya açıq şəkildə oxucuya təqdim etməklə, hadisəyə elmi nöqteyi-nəzərdən yanaşmağa imkan verməklə yanaşı, həm də bir sıra ikitərəfli münasibətlərinizin möhkəmlənməsində mühüm rol oynayır.

40. 360 dərəcə lider

360 dərəcə lider

Mühazirələri ilə də tanınan Con Maksvell, “Əgər mən yüksək səviyyəli menecer deyiləmsə, sizin təlimlərinizi necə öz mövqeyimə uyğunlaşdıra bilərəm?” sualına cavab olaraq çıxışlarının sonunda “360 dərəcə lider” kitabını yazdı. Əslində, menecerlərin sayı çox azdır və bir çox insan məsuliyyətli bir menecerin altında işləyir. Bu zaman əksər işçilər əldə etdikləri inzibati bacarıqlardan istifadə etməkdə çətinlik çəkirlər. 360 Dərəcə lider, ara vəzifələrdə çalışanlar üçün, liderlik bacarıqlarını hər istiqamətdə, yəni yuxarıya (boslara), aşağıya (menecerlər) və ya ətrafında (həmkarlar) necə istifadə edə biləcəklərini izah edən vacib bir işdir.

41.Əsas adam (Kilit adam)

əsas adam-seth godin

Əsas Adam siyahıya düşən ikinci Set Godin kitabıdır. Kitabın əsas diqqəti sizsiniz; seçimləriniz, gələcəyiniz və potensialınız. Qodinə görə, iş yerinin düzgün işləməsində işçi qüvvəsi və idarəetmə kimi vacib olan digər amil də əsas insanlardır.

Əsas insanlar böhran vəziyyətlərində çıxış planı olmadıqda tapdıqları həll yolları ilə parlayan işçilərdir. Onlar böyük şirkətlərin tikinti bloklarıdır və insanların istənilən vəziyyətdə məsləhət almaq istədikləri aparıcı xarakterli işçilərdir. Qodin öz işində firma daxilində əsas insanların yetişdirilməsinin menecerlərin mühüm məsuliyyəti olduğunu qeyd edir. Amma daha önəmlisi, işçilərin əsas insanlar olmaq üçün özlərini təkmilləşdirə biləcəyini vurğulayır və oxucuya bu mövzuda istiqamət verir. Yadda saxlamaq lazımdır ki, iş yerində əsas insan xüsusiyyətlərini nümayiş etdirən hər hansı bir işçi həmkarlarından bir addım qabaqdadır.

42. Düşün və zəngin ol (Think and grow rich)

düşün və zənginləş-napoleon hill

Napoleon Hillin insanların həyatına toxunan kitabı 1937-ci ildən bəri rəflərdədir. Bu günə qədər 100 milyon nüsxə satan “Düşün və Zəngin ol” ən çox satılan on özünə kömək kitablarından biridir. Bu, Hilli indiyə qədər yaşamış ən nüfuzlu özünə kömək ustalarından birinə çevirir.

Bu əsərində bir çox uğurlu insanların həyat hekayələrinə diqqət yetirən Hill, araşdırdığı hekayələrdən oxucular üçün çox vacib olan 13 əsas prinsipi çıxarır. Daha geniş miqyasda, kitab sizi varlanmağa inandırmağa çalışır. Kitabda maraqlı bir statistika odur ki, insanların 99%-nin həyatda heç bir məqsədi yoxdur və sevmədikləri işlərdə ilişib qalıblar və kitab bu insanlara məqsəd verməyə çalışır. Təbii ki, kitabın Böyük Depressiya dövründə yazılması statistikanın hələ də etibarlı olub-olmamasını şübhə altına alır.

43. Awaken the giant within

awaken the giant within

İçindəki Nəhəngi Oyandır, dünyaca məşhur motivasion spikeri Tony Robbinsin verdiyi strategiya və taktikalardan ibarətdir ki, sizin duyğularınızı, bədəninizi, maddi vəziyyətinizi, ikitərəfli münasibətlərinizi, bir sözlə, hədəflərinizə ən yaxşı şəkildə çatmaq üçün istiqamətləndirir və oxucuya çatdırır.

Robbinsin diqqət çəkdiyi məqamlardan biri də budur: biz ağlımızın məhsuluyuq və ağlımız təsəvvür etdiyimizdən çox güclüdür. Bu səbəbdən də kitab ağlımızı istifadə edərək daha xoşbəxt və müvəffəqiyyətli olmağımız üçün bizə yol göstərir və həyatı doya doya yaşamaq üçün düşüncələrin gücündən istifadə etməyi tövsiyə edir.

44. 4 saatda super insan

4 saatda super insan

Tim Ferris, solo sahibkarların çox şey öyrənə biləcəyi bir yazıçıdır. Gündəlik həyata toxunduğu kimi iş həyatına dair tövsiyələrin də yer aldığı kitab, 9-5 işləyərək illərlə pensiya gözləməyi nəzərdə tutan klassik iş həyatına qarşı çıxır. Qısamüddətli gərgin iş templəri və tez-tez tətillərlə təşkil edilən iş həyatının daha məmnun və zənginləşdirici olduğunu müdafiə edən Ferrisin kitabı azad olmaq istəyən işçilər və xüsusən də öz işinə başlamaq istəyən təzə sahibkarlar üçün ümidverici bir bələdçidir.

45. Shoe dog

shoe dog-phill knight

Nike loqosu deyəndə, demək olar ki, hamınızın ağlında eyni forma var. Bu, loqonun əslində nə qədər uğurlu olduğunun göstəricisidir. Və hesab etsəniz ki, bu loqo həvəskar qrafik dizayneri tərəfindən cəmi 35 dollara hazırlanıb, onun uğuru çoxalır, elə deyilmi?

Nike-ın müəllifi və qurucusu Paul Knight, atasından 50 dollar borc götürərək illər əvvəl tək bir məqsədlə öz şirkətini qurdu. Onun məqsədi Yaponiyadan ucuz və keyfiyyətli qaçış ayaqqabılarını gətirib satmaq idi. Bu sadə məqsəd dünyanın ən böyük şirkətlərindən birinin yaradılması hekayəsində ilk fəsil oldu. Knight bütün bu hekayəni və daha çoxunu kitabında izah edir. Əgər işinizi tərk etmək və öz işinizi qurmaqla bağlı hər hansı sualınız varsa, bu sahibkarlıq kitabı sizin üçün ruhlandırıcı olacaq.

46. One thing

one thing- gary keller

Bu kitabın nüfuzunu daha da artıracaq bir şey varsa, o da onilliklər ərzində ən çox satılan biznes və sahibkarlıq kitabları arasında olmasıdır. Bu kitabın əsas təlimi əvvəlcə böyük mənzərəyə diqqət yetirməyi, sonra isə daha kiçik seqmentlərə diqqəti cəmləməyi tövsiyə edir. Beləliklə, o, oxucularına müəyyən məqsədə uyğun kiçik dəyişikliklər edərək nəticəyə çatmağı öyrədir. One Thing öz oxucularına necə daha məhsuldar olmağı və ətrafdakı diqqəti yayındıran şeylərdən necə qaçmağı izah edir. Bununla o, sadəcə məsləhətləri sadalamaq əvəzinə, oxucunun öz planını yarada biləcəyi bir diaqram verir.

47. The culture map

the culture map-erin meyer

İş dünyası artan ortaq zəmin üzərində görüşməyə davam etsə də, mədəniyyətlər hələ də bir-birindən uzaqdır. Bir çox fərqli bazarlara daxil olmaq cəhdləri uğursuzluqla nəticələnir, çünki şirkətlər yerli mədəniyyəti dərk etməyə lazımi diqqət yetirmirlər.

Yerli mədəniyyətin qayğısına qalmaq nəinki iri şirkətlərin, hətta öz evindən pulsuz işləyən sahibkarların da diqqət etməli olduğu bir şeydir. Bu işə məhəl qoyulmazsa, arzuolunmaz nəticələr və anlaşılmazlıqlar yarana bilər. Erin Meyer kitabında məhz bu problemə diqqət çəkir. Bu, beynəlxalq ticarət sövdələşmələrini müzakirə etmək üçün vətəninizdən kənara çıxdığınız zaman mədəni fərqlərin yarada biləcəyi bəzi problemlər barədə məlumatlılığı artırır. Heç bir menecer sadə problemə görə yeni daxil olduğu bazardan geri çəkilmək istəməz, elə deyilmi? Ona görə də bu kitabı nəzərdən keçirməyə dəyər.

48. Liar’s poker

liar’s poker- michael lewis

London İqtisadiyyat Məktəbini bitirən kimi Salomon Brothers-da işə düzələn Maykl Lyuis sürətlə yüksəldiyi bu şirkətdə iş həyatının ilk illərindən danışır. Amerika tarixinin ən keşməkeşli vaxtlarından birində böhranı fürsətə çevirməyi bacaran Lyuis yeni işə götürülmüş yeniyetmə ikən 3 ildə şirkətə milyonlar qazandıran istiqraz bankirinə necə çevrildiyini Liar’s Poker-də izah edir. Kitab həm də xəsislik və riyakarlıqla dolu nisbətən qaranlıq bir maliyyə dövrünə işıq salır.

49. The 4 disciplines of execution

the 4 disciplines of execution

The 4 disciplines of execution vaxtın idarə edilməsi üzrə təlim və məsləhət xidmətləri göstərən Franklin Covey təşkilat şirkətinin üzvləri Şon Kovi (Franklin Kovinin yaradıcısı Stiven Kovinin oğlu), Chris McChesney və Cim Huling tərəfindən yazılmış dəyərli kitabdır. Bu əsərdə mühüm yazarların iş həyatında strategiyaları tətbiq edərkən nəzərə alınması lazım olan qaydalar kimi vurğuladıqları “4 təcrübə disiplinindən” bəhs edilir.

  1. İntizam: mühüm məqsədlərə möhkəm diqqət yetirMƏK.
  2. İntizam: Məqsədlərə necə nail olmağı planlaşdırmaq.
  3. İntizam: performans üçün ölçmələrin aparılması.
  4. İntizam: məqsədə uyğun görüşlərin planlaşdırılması. Kitabda intizamlarla yanaşı, bu intizamların tələblərinin yerinə yetirilməsi yolları da təsvir edilmişdir.

50. Make your bed

make your bed

ABŞ Hərbi Dəniz Qüvvələrində xidmət etmiş admiral Uilyam H. McRavenin Texas Universitetinin məzuniyyət mərasimində etdiyi çıxışa əsaslanaraq, Yatağınızı düzəldin kitabı uzun hərbi karyerası ərzində öyrənilən 10 dəyərli həyat dərsindən ibarətdir. İnternetdə milyonlarla dəfə izlənilən nitqinin əsas məqamları əsasında kitab hazırlayan McRaven verdiyi dərsləri çox vaxt ordudakı həyatından qətiyyət və cəsarət hekayələri ilə gücləndirir.

51. Sən başla ardı gələr

sən başla ardı gələr

LinkedIn-in həmtəsisçisi və prezidenti Reid Hoffmanın ağlına dərinliklərinə girmək və bir sahibkar kimi karyeranızı idarə etməyin əsas məqamları haqqında daha çox öyrənmək istərdinizmi?

Tutaq ki, yaxşı biznes ideyanız var, onu inkişaf etdirmək istəyirsiniz, amma indiki işinizi saxlamalısınız. Rəhbərlərinizə hər zaman hesabat verməli olduğunuz bir işdə işləyərkən diqqətinizi sahibkarlıq həyatınıza yönəltmək çətin ola bilər. Narahat olmayın, Reid Hoffman sizə kömək etmək üçün buradadır.

Bu kitabda Hoffman, hətta başqalarının əmri altında işləməli olduğunuz zaman belə, sizi sahibkarlıq zehniyyətinizi pozmaqdan saxlayacaq bir sıra təlimlər təklif edir. Bu kitabda oxuyacağınız bütün məlumatlar istənilən vəziyyətdə bir sahibkar kimi düşünməyə kömək edəcək və bu, sizi nə olursa olsun, öz təşəbbüsünüzü saxlamağa sövq edəcək.

Üstəlik, bu prosesdə, insanları işə götürmək üçün biznesinizi kifayət qədər böyütməyi bacardığınız zaman hansı işçilərə ehtiyacınız olacağını anlaya biləcəksiniz. Bir daşla iki quş!

Bu kitab maaşlı işdə işləmək və öz biznesini qurmaq istəyənlərin oxuması lazım olan sahibkarlıq kitablarından biridir.

52. The 4-hour work week

the 4-hour work week

İndi demək olar ki, hamı asan yolla varlanmağın ardınca gedir. Sahibkar olmaq bəziləri tərəfindən bunun ən asan yolu kimi qəbul edilir və bu, həftədə 40 saat işləmədən həyatın möcüzələrindən həzz almaq deməkdir. Müəllif Ferriss də bu ümumi sahibkarlıq anlayışından xəbərdardır, ona görə də onun kitabı sizə həftədə 20 deyil, 10 saat deyil, cəmi 4 saat işləməklə sərvət yaratmağa imkan verəcək yeni bir işə başlamaq üçün düzgün düşüncə tərzini qazandırmaq məqsədi daşıyır.

53. 100 dollarlıq başlanğıc

100 dollarlıq başlannğıc

Bu kitab motivasiyasını tamamilə itirmiş, kifayət qədər vəsaiti olmadığı üçün sahibkarlıq arzularını rəfdə qoymaq məcburiyyətində qalanlara müraciət edir. Chris kitabında nəzarəti ələ keçirməyə kömək edir.

Kitabda bu gün kifayət qədər sərvət əldə etməyi bacaran, lakin ciblərində bir neçə dollarla sahibkarlıq həyatına başlamalı olan sahibkarların uğur hekayələri yer alır.

Bu sahibkarlıq kitabı ilə, lazım olan pul və ya biznes haqqında narahat olmadan, sahibkarlıq arzularınızı gerçəkləşdirmək üçün özünüzü motivasiya edə bilərsiniz! Siz bu kitabı oxuyun, fikri anlayın, həvəsli olun. Qalanları avtomatik gələcək.

54. Sahibkarlıq tutqusu (Girişimcilik tutkusu)

sahibkarlıq tutqusu

Yeni bir işə başlamaq fikrindəsiniz, amma haradan başlayacağınız barədə heç bir fikriniz yoxdur? Sahibkarlıqla bağlı bu qədər yanlış şərh edilmiş və ziddiyyətli məlumatların mövcudluğunu nəzərə alsaq, çaşqınlıqların olması tamamilə təbiidir.

Bu sahibkarlıq kitabı sahibkarlıqla bağlı hər cür əfsanələri parçalamağı və real həyatdan qopmadan, müasir dövrdə biznes sahibi olmağın və sahibkar kimi uğurlu olmağın zəruriliyini oxucularına çatdırmağı bacarır. Bunu edərkən, bir iş üzərində işləmək ilə işdə işləmək arasındakı fərqi öyrənməyə imkan verir.

55.The art of non-conformity

the art of nonconformity

Bu gün insanların çoxu uyğunlaşma problemlərinə görə uğursuzluğa düçar olurlar, çünki cəmiyyət tərəfindən rədd edilməmək və ya tamamilə təcrid edilməmək üçün başqalarının etdiyi hər şeyi etmək üçün mübarizə aparırlar.

Bu kitab izdihamdan fərqlənmək və sahibkarlıq ruhu ilə üzləşmək istəyən təzə sahibkarlar üçündür. Əgər siz də həyatla bağlı fərziyyələri bir kənara qoyub həyatınızı dəyişməyin vaxtının gəldiyinə inananlardansınızsa, çox gec olmadan bu kitabı əldə edin.

Kris Gillebeau kitabında arzuladığınız həyata necə nail olacağından və onun necə həyata keçiriləcəyindən bəhs edir. Bu kitab, həyatını bədbəxt edəcək mentalitetə ​​sahib insanların əhatəsində olan, onlardan qurtulmağa çalışan və həyatda ən çox istədikləri şeyə: sahibkarlığa doğru yol tutanların oxuması lazım olan əla və ruhlandırıcı kitabdır.

56.Value proposition design

value proposition design

Sahibkarlarımız və ya yüksək vizual zəkaya malik sahibkar namizədlərimiz üçün əla kitab tövsiyəsi gəlir. Hamımızın kitab oxumaqdansa, şəkillərə baxmaqla kifayətləndiyimiz uşaqlıq dövrü keçirdik, ona görə də Alexander Osterwalder hesab edir ki, biznes planı yaratmaq və ona sadiq qalmaq bacarığı ən aydın görüntülərlə izah edilə bilər. Şəkillər, qrafiklər dolu olan bu kitab vizual intellektə malik hər bir sahibkarın kitabxanasında olmalıdır.

İşləri yerinə yetirmək üçün təqvimlərə, qeydlərə və ya şəkil xatırlatmalarına ehtiyacınız varmı? O zaman bu kitab tam sizin üçündür.

Unutmayın ki, uğurlu plan uğurlu biznesdir.

57. The hard thing about hard things

the hard thing about hard things

Sahibkarlıqla bağlı siniflərimizdə heç vaxt, heç vaxt öyrənməyəcəyimiz çox şeylər var və müəllif Ben Horowitz kitabı ilə bu faktları sahibkarlara aydınlaşdırmaq məqsədi daşıyır. Məhz buna görə də onun kitabında real dünyada startapı necə qurmaq və idarə etmək barədə məsləhətlər var.

Problemin təhlili necə olmalıdır? Problemlərin həlli yolları hansılardır? Doğrudanmı biznes qurmaq bu qədər çətindir? Sahibkarlıqla bağlı bütün suallarınıza bu kitabda cavab tapa bilərsiniz.

Müəllifimiz CEO mentalitetini üzə çıxarmaqla yanaşı, rəqabət mühitindən fərqlənməyi və uğurlarını günü-gündən artırmağı bacardığı sahibkarlıq təcrübəsini sizinlə bölüşür. (Ben Horowitz 2007-ci ildə öz texnologiya şirkəti Opsware-i Hewlett-Packard-a 1,65 milyard dollara satdı. O, bu uğur hekayəsi üçün bir çox maneələri dəf etdi və heç kimin danışmaq istəmədiyi bir startap qurmağın çətinliklərini təcrübə ilə öyrəndi.)

Sahibkarlıq səyahətlərində onlara bələdçilik edəcək bir mentor axtaran sahibkarlar üçün hələ senzuradan keçməmiş “The hard thing about hard things” adlı möhtəşəm kitab sahibkarlığın pərdəarxası ilə bağlı məlumatları bütün çılpaqlığı ilə açıqlayan kitab kimi kitabxananızda olmalıdır.

58. Blink

blink

Ən uğurlu sahibkarlar, biznesin gələcəyi ondan asılı olduqda heç kimin qəbul etmək istəmədiyi sərt qərarlar verməyə cəsarət edənlərdən yaranır.

Beləliklə, düzgün qərar verdiyinizi necə biləcəksiniz? Və ya sahibkarı yaxşı qərar qəbul edənə çevirən nədir? Bu kitab bu kimi suallara cavab axtarır və biznes sahiblərinin və sahibkarların qərar qəbul etmə prosesinə yanaşmasını araşdırır.

Bu kitab sahibkarlığa yenicə qədəm qoyan və ya öz müəssisəsinin uğurunu şərtləndirən ilk və ən vacib qərarı necə qəbul etməyi öyrənmək istəyən sahibkarlar üçün ən yaxşı kitablardan biridir.

59.The obstacle is the way

the obstacle is the way

The obstacle is the way sizə biznesləri necə idarə etməyi və bu prosesdə qarşılaşacağınız çətinliklərin öhdəsindən necə gəlməyi və necə davam etməyi öyrədir. Sizi bir filosof düşüncəsində düşünməyə vadar edən bu kitab həm də böyük biznes sahibi olmağın əsas prinsiplərini dərindən başa düşməyi təklif edir.

Kitab həmçinin qədim yunan stoisizminin prinsiplərinin effektiv lider olmağa necə kömək edə biləcəyini göstərir. Nəzarət edə biləcəyiniz şeyləri müəyyən etmək, edə bilməyəcəyiniz şeylərdən imtina etmək və bizneslə bağlı hər hansı problemi yeni uğurlara çatmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz fürsətə çevirmək üçün mütləq bu kitabı oxumalısınız.

60. Creativity.inc

creativty

Uğurlu sahibkarlar həmişə öz bizneslərini növbəti səviyyəyə qaldırmaq və yaradıcılıqlarını kəskin saxlamaq üçün yollar axtarırlar. Çünki bəzən işinizi monotonluqdan xilas edəcək o yaradıcılıq anı sizə lazım olur.

Biznesinizin oyundan qabaqda qalması üçün yaradıcı iş mühitini necə inkişaf etdirə biləcəyinizi öyrənmək istəyirsiniz? O zaman bu kitabı mütləq oxumalısan. Bu kitab sahibkarlar üçün ən uğurlu kitablardan biridir və sizi son dövrlərin ən məşhur yaradıcılıq mərkəzlərindən biri olan Pixar Animation-ın sehrli dünyasına aparır.

Bu kitab vasitəsilə siz işçilərinizi zirvələrə çatdırmağı, problemlərə özünəməxsus yanaşmağı və orijinallıq üçün səy göstərməyi öyrənəcəksiniz.

61.When

when

Bir işin uğurunda zamanlama hansı rol oynayır?

Bəs ümumi uğura gəlincə?

Cavabımız sizi təəccübləndirə bilər, amma Pinkin vaxtı sənətdən və ya şansdan kənar bir elmə necə çevirə biləcəyiniz haqqında kitabını oxuduqdan sonra vaxtın niyə bu qədər vacib olduğunu anlayacaqsınız.

Tədqiqatları, hekayələri və yüksək praktik məsləhətləri ilə Pink vaxt anlayışına fərqli bir perspektiv gətirir və hamısını bu asan oxunan kitabda birləşdirir. Gördüyünüz kimi, bu, təkcə işinizi deyil, həm də həyatınızı istiqamətləndirmək gücünə malik bir kitabdır.

62. Steal like an artist

steal like an artist

Bu kitab yaradıcılığa və hər kəsdə gizlənən yaradıcılıq qığılcımına diqqət yetirir. Buna görə də oxuculara öz bədii tərəfləri ilə əlaqə yaratmağa imkan verəcək qrafika, illüstrasiya, nümunə və məşqlərdən istifadə edir.

Müəllif Austin Kleon Nyu-Yorkda universitet tələbələri ilə virallaşan və sonra bu kitaba çevrilən məşhur çıxışında yeni işə başlama prosesi ilə bağlı bilməli olduğu 10 fakta diqqət yetirir.

Kitab həm ruhlandırıcı, həm orijinal, həm də praktikdir. Əyləncə dolu bu kitab həm də yaradıcılıq haqqında əvvəllər söylənilməmiş həqiqətlərlə doludur.

Müəllif iddia edir ki, heç bir şey orijinal deyil, ona görə də öz yolunuzu araşdırmaq üçün bütün mümkün təsirləri əhatə etmək, ideyalar yaratmaq və ya hər şeyi yenidən təsəvvür etmək daha yaxşıdır. Kitabda sahibkarlara öz maraqlarına diqqət yetirmək, borcdan qaçmaq və yaradıcı mənliyi təxəyyüllə qarşılamağa imkan vermək tövsiyə olunur. Mövzu bütün təfərrüatları ilə izah edilir və verilən konkret misallar sayəsində oxucular mətnlə asanlıqla əlaqə saxlaya bilirlər. Bu kiçik kitabda başqa yerdə tapa bilməyəcəyiniz çoxlu məlumatlar var.

63. Unf yourself

unfuc*k yourself

Sanki bu, həyat üçün dərslikdir, “Unf yourself” kitabının çox birbaşa üslubu var. Müəllif Gary John Bishop, insanın öz üzərinə qoyduğu təzyiqi aradan qaldırmağın və ola biləcək ən yaxşısı olmağa çalışmağın vacibliyini vurğulayır. Bunlara nail olmağın başlanğıc yolu kimi özü ilə barışmağı görür. Oxucusuna özünə mane olmamağı öyrədən yepiskop kitabı qısa zamanda özünüzü daha yaxşı hiss etmənizi və buna uyğun olaraq hədəflərinizə daha asan çatmağınızı təmin edəcək.

64. Getting to yes

getting to yes

Danışıqlar mənimsənilməsi çətin bacarıqlardan biridir, xüsusən də qarşı tərəf də inadkar olduqda və təklif etdiyiniz hər şeyə “yox” deməkdə israrlıdırsa. Bu kitabın müəllifi Uilyam Uri Harvard Hüquq Məktəbinin Danışıqlar Bölməsinin həmtəsisçisidir və danışıqlar üzrə dünyanın aparıcı ekspertlərindən biri hesab olunur.

Bu kitabda Uri danışıqlarda istifadə edə biləcəyiniz çoxsaylı üsulları, o cümlədən bəzi aşıqgözlü münasibətin qurbanı olmamaq və hər iki tərəfi qane edən sövdələşmələr haqqında danışır. Bu, strateji tərəfdaşlıq qurmaq və marketinq sənətinə yiyələnmək istəyən sahibkarlar üçün əla kitabdır.

65. Never split the difference

never split the difference

Kitabın müəlliflərindən biri Kris Voss FBI-da vasitəçi kimi çalışmış danışıqlar üzrə ekspertdir. Çoxsaylı girovlarla bağlı işlərdə çalışmış Voss bu girov işlərində işgüzar danışıqları vasitəçiliyə bənzədir. Əgər işini düzgün edirsənsə, girov qaçır və sən günün qəhrəmanına çevrilirsən, amma səhv etsən, girovun başına bir şey gəlir və birdən pis adam olursan. İş həyatında nəticələrin demək olar ki, eyni şəkildə inkişaf etdiyini deyən Voss, karyerasında ona kömək edən bacarıq və üsulları oxucuları ilə bölüşür. Təcrübələri ona daha inandırıcı bir mübahisəçi və danışıqçı olmağa kömək edir.

66. Eat that frog

eat that frog

Sahibkarların ən vacib yanacağı puldan çox vaxtdır. Brian Tracy-nin məhsuldarlıq və vaxtın idarə edilməsi haqqında kitabı uzun illərdir ki, sahibkarlara zaman qazandırmağa kömək edir və ən yaxşı sahibkarlıq kitabları arasında yer almağa layiqdir.

Son söz

Zəhmət olmasa, bu kitablar haqqında fikirlərinizi bizimlə bölüşün və siyahıda olması lazım olduğunu düşündüyünüz, lakin hər hansı səbəbdən diqqətdən kənarda qaldığını düşündüyünüz sahibkarlıq kitablarını qeyd etməyi unutmayın.

Uyğun Başlıqlar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button