MarketinqTrend Yazılar

Biznesdə istifadə olunan rənglərin mənası və əhəmiyyəti

Renglerin menasi müəssisənin təqdim etdiyi xidmətlə yanaşı istifadə olunan rənglər də bir o qədər vacibdir. Müştəri müəssisəyə girməzdən əvvəl kənardan gördüyü rənglər ona təəssürat yaratmağa imkan verir. Rənglərin mənası yalnız biznes üçün rənglərdə deyil, bir çox sahədə də istifadə olunur. Ancaq bu yazıda açacağınız mağazanın növünə görə istifadə etməli olduğunuz rənglərdən bəhs edəcəyik.

Bilməlisiniz ki, McDonald’s, Burger King və KFC-də istifadə edilən qırmızı loqo təsadüf deyil. Bundan əlavə, müəssisədə istifadə edilən qəhvə rənginin üstünlüyü. Qırmızı rəng insanlarda iştahaaçan xüsusiyyətə malikdir. Qəhvəyi rəng insanları tez bezdirir. Bu səbəbdən fast food şirkətləri qırmızı işarələri və loqoları ilə müştəriləri cəlb edir və qəhvəyi rəngdən istifadə edərək tez yeyib getmələrini istəyir. Təbii ki, əgər müştərinin uzun müddət biznesdə qalmasını istəyirsinizsə, ağ rəng və tonlardan istifadə edə bilərsiniz. İndi sizə bütün rənglərin mənaları haqqında ətraflı məlumat verək. Etməli olduğunuz iş gördüyünüz işə uyğun rəngləri seçməkdir. Renglerin menasi bir o qeder onemlidir.

Renglerin menasi

biznesdə istifadə olunan renglerin menasi və əhəmiyyəti
biznesdə istifadə olunan rənglərin mənası və əhəmiyyəti

Aşağıda sizinlə paylaşdığımız rənglərin mənası beynəlxalq marketinq komitəsi tərəfindən şirkətlərin etdiyi razılaşmalarla açıqlandı. Yuyucu vasitə firmalarının mavi rəngi kəşf etməsi, bankların narıncı və yaşıl rənglərdən istifadə etməsi, lüks markaların qara və qızıldan istifadə etməsi uzunmüddətli araşdırmalar nəticəsində ortaya çıxıb. Hər rəngin altında lazımi nümunələri tapa bilərsiniz.

Biznesde rengler:

Yaşıl rəngin mənası

Biznesde rengler
  • Təbiəti və baharı təmsil edir (Doğadan Brendi)
  • Ümid verən mənsını daşıyır
  • Hərəkətə keçmək deməkdir
  • Sülh və Sükutu təmsil edir
  • Yeniliyin rəngidir ( Garanti Bankı )
  • İslamın rəngi kimi istifadə olunur (Bayraq)
  • Yaradıcılığı və sirri ifadə edir (Proqram Rəngləri)
    Biznesde rengler

Yaşıl rəngin istifadə sahəsi açacağınız mağazaya görə dəyişir. Garanti Bankı bu rəngin innovativ tərəfini, Doğadan brendi isə təbiiliyi xatırladan tərəfini götürüb. Yaşıl rəng bəzi ölkələrdə pisliyi ifadə edərkən, Azərbaycan və ətraf bölgələrdə ümidi ifadə edir. Misal üçün; İstiara namazı qılanlar yaşıl və ağ görsələr, xeyir vəsilə olduğu deyilir. Təbii ki, bu sadəcə inancdır renglerin menasini her kes bilmelidir.

Mavi rəngin mənası

  • Etibar və sədaqəti təmsil edir.
  • Sakitləşdiricidir
  • İştah kəsici xüsusiyyətlərə malikdir
  • Qorumanı ifadə edir. (Göz muncuğu)
  • Dürüstlüyü ifadə edir
  • Açıq mavi təmizliyi ifadə edir (OMO markası)
  • Təntənəliliyi və rəsmiliyi ifadə edir
  • Açıq mavi sülhü təmsil edir.

Mavi rəng xüsusilə bankçılıq və təmizlik məhsullarında istifadə olunur. Qorunmanın mənası tarixdən əvvəlki dövrlərə gedib çıxır. Hz. Məryəmin geyimlərində mavi rəngin hökmranlığını görə bilərsiniz. İnsanlar mavi rəngin istifadə edildiyi mühitlərdə özlərini təhlükəsiz hiss edirlər.

Qırmızı rəngin mənası

  • İştah açıcı rəngdir.
  • Canlılığı və hərəkəti təmsil edir.
  • Liderlik və güc simvoludur.
  • Kommunizmi təmsil edir. (Çin bayrağı)
  • Sevgini, zorakılığı və müharibəni xatırladır.
  • Qan dövranını sürətləndirən rəng
  • Tənəffüs sürətini artıran xüsusiyyətə malikdir.
  • Qəzəbi təmsil edir

Qırmızı rəng bir-birinə zidd olan bir neçə mənaya sahib ola bilər. İstifadə olunduğu sahədə qırmızının gücünü ifadə edir. Levi’s, Ülker, MC Donald’s kimi brendlər loqolarında qırmızıdan istifadə ediblər. Təbii ki, qırmızı Çin bayrağında kommunizmi təmsil etmək üçün istifadə edildiyi halda, Afrikada QİÇS xəbərdarlığı üçün qırmızı rəngdən istifadə olunur.

Sarı rəngin mənası

  • Həvəs və hərəkəti təmsil edir.
  • Gəncliyin rəngidir
  • Fərqlilik yaradır (Taksi Rəngləri)
  • Diqqət çəkicilik vurğulanır
  • Müsbət emosiyalar oyadır
  • Həddindən artıq istifadə stressə səbəb ola bilər
  • Xoşbəxtlik və enerji deməkdir.
  • Qavramanın asandlaşmasını təmin edir
    Biznesde rengler

Sarı rəng xüsusilə taksilərdə diqqəti ifadə etmək üçün istifadə olunur. Eyni zamanda diqqəti cəlb etmək üçün metrolarda sarı xəttdən istifadə edilir. Gündəlik həyatda bir çox istifadə nümunələri görə bilərsiniz. Brendlər tərəfindən istifadə halları təsadüfi deyil. Marketlərdəki rəflərdəki digər məhsullardan fərqlənmək istəyən brendlər sarı rəngdən istifadə edir.

Narıncı rəngin mənası

  • Həvəs və İstiliyi təmsil edir.
  • Güvən təmin edir
  • Enerji yüksəkliyi təmsil edir.
  • Yenilik və mobilliyin xəbərçisidir.
  • Dəyişiklik və hərəkəti təmsil edir
  • Xoş niyyətin nümayəndəsidir.
  • Uğuru ifadə etmək üçün istifadə olunur

Narıncı rəng xüsusilə sakitləşdirici və enerjini hiss etdirməsi iə diqqət cəlb edir. Nike markasının ayaqqabı qutuları üçün narıncı rəngdən istifadə etməsi hərəkətə keçmək mənasını daşıyır.

Qara rəngin mənası

  • güc deməkdir
  • zərifliyin rəngidir
  • Ciddiliyi bildirir (Ofis alətləri)
  • Yas üçün istifadə olunur
  • Lüks brendlərdə istifadə olunur
  • Üstünlüyünü ifadə edir
  • Sirri ifadə edir
  • Pisliyi bildirir

Qara ən neytral rəng kimi tanınır. Onun müsbət mənası ilə mənfi mənası bərabərdir. Ümumiyyətlə ağ və parlaq rənglərlə lüks mağazalarda istifadə olunur. Bu, Mercedes markalı avtomobillərdə və dövlət orqanlarının avtomobillərindəki gücü ifadə edir.

Ağ rəngin mənası

  • Saflığı və Məsumluğu ifadə edir
  • Sakitləşdirici rəngdir
  • Hüzuru bildirir
  • Sadəliyi ifadə edir
  • Açıq fikirlilik təklif edir
  • Yaxşı hiss oyandırır
  • Təmizliyə işarədir

Ağ rəng xüsusilə təmizlik və gigiyenanı xatırlatmaq mənasında səhiyyə sektorunda istifadə edilir. Bir çox marka öz loqoları və saytları üçün fon kimi ağdan istifadə edir. Bunları dəb çəkilişlərinə nümunə kimi göstərə bilərik.

Çəhrayı rəngin mənası

  • Qadınlıq və incəlik ifadə edir (Victoria Secret)
  • Güvən vericidir
  • Qiymətli daşlarda rahatlaşma mənasını daşıyır
  • Romantika deməkdir.
  • Daxili hüzuru təmsil edir.
  • Şirinlik ifadə edir

Rənglərin mənası başlıqlı yazımızın sonuna gəldik. Əgər işinizdə istifadə edəcəyiniz rənglərin mənasını bilsəniz, sizin üçün uğurun qapıları sona qədər açılacaq.

Qaynaq ;

COLOR AND MEANING IN BUSINESS BRANDING

COLOR OF BUSINESS

Uyğun Başlıqlar

Back to top button