İşdən çıxıb öz işini qurmaq istəyənlərə 12 məsləhət!
“Mən işdən çıxıram.”
Daha əvvəl dəfələrlə yeni bir işə başlamaq və müdirinizin ofisinə getməyi və işinizi tərk etməyi xəyal etdinizmi?
Bəs sizə nə mane olurdu? Düzdü, borcun, ödəməli olduğun hesabların, dolanacaq evin var.
Amma ağlınızda biznes ideyası var və bunun yaxşı ideya olduğuna əminsiniz. Beləliklə, maaşlı işinizdə işləyərkən biznes ideyanızı necə gəlirli işə çevirə bilərsiniz?
Bir iş sahibi və biznes qurmaq istəyənlərə məsləhətçi olaraq bir çox biznes sahibləri ilə işləmişəm və onlara investisiyaları üçün məsləhətlər vermişəm. Eyni zamanda, başlamaq üçün heç vaxt gec deyil! Qarşıdan gələn kitabım üçün ”, bir çox orta yaşlı sahibkarlarla müsahibə və sorğu keçirdim. Tez-tez eşitdiyim şeylərdən biri odur ki, insanlar öz biznes ideyalarını gəlirli biznesə çevirməyi tam bilmirlər.
Tam zamanlı işləyərkən biznesə başlamaq üçün 12 sübut edilmiş və etibarlı addım:
Mündəricat
1. İş planlarınızı bir kənara buraxın
Əgər siz nə vaxtsa biznes sahəsində, bəlkə də MBA təhsili almısınızsa, yəqin ki, biznes plan adlanan “möcüzəli, valehedici” sənəd haqqında eşitmisiniz. Ola bilsin ki, siz də bunlardan birini yaratmısınız. Mən MBA-da təhsil alanda birini hazırladım. Mən sahibkar kapitalist olanda bu planların yüzlərləsini oxumuşdum. Bunlar biznes planına sahib olmaq üçün başlanğıc nöqtələridir.
Həqiqət ondan ibarətdir ki, biznes planları siz onları yazdıqdan dərhal sonra yararsız, köhnəlmiş olur. Geniş bazar araşdırması sizə müştərilərin sevəcəyi əla məhsul tapmağa kömək etmir. Təfərrüatlı maliyyə planları qiyməti, satış kanallarını və ya məzmunu dəyişdirən kimi fərqli bir ölçü alacaq.
Ancaq bu, planlaşdırmanın faydasız olduğu anlamına gəlmir. Planlaşdırma vacibdir. Planlaşdırma sadəcə olaraq məhsulunuzun və təklifinizin nə olduğunu və onu necə işə salıb satacağınız deməkdir. Planınız inkişaf etməyə başladıqdan və müştərilərdən aldığınız rəydən sonra çox güman ki, kəskin şəkildə dəyişəcək. Boksçu Mayk Taysonun bir dəfə dediyi kimi:
“Hər kəsin ağzına yumruq vurulana qədər bir planı vardır. “
Biznes plan əvəzinə sizə məsləhətim odur ki, biznesinizlə bağlı gözləntilərinizin 1 səhifəlik siyahısını yaradasınız. Bunu mütəşəkkil şəkildə etməyə kömək etmək üçün özünüzə aşağıdakı sualları verməklə başlaya bilərsiniz:
- Məhsulunuz nədir?
- Məhsulunuz hansı problemi həll edir?
- Hədəf müştəriləriniz kimlərdir?
- Məhsulunuzun unikal xüsusiyyəti nədir?
- Məhsulunuzu müştərilərə necə tanıtacaqsınız?
- Məhsulu müştərilərinizə necə yaymağı planlaşdırırsınız?
- Satış qiymətiniz və mənfəət marjanız haqqında nə demək olar?
- Aylıq nə qədər gəlir əldə etməyi hədəfləyirsiniz və bu gəliri necə artıracaqsınız?
2. Cari ödənişli işinizi nizama salın
Etməli olduğunuz şeylərdən biri işinizi möhkəm bir nizama salmaqdır. İşəgötürəninizlə problem yaşamadan öz işinizə daha çox vaxt sərf etməyin yollarını axtarın.
3.Sizə uyğun qurucu ortaqlar axtarın
İlkin mərhələ çətindir. Bunu tək etdiyiniz zaman daha çətindir. Mükəmməl solo başlanğıcların bir çox nümunəsi olsa da, yaxşı bir həmtəsisçiyə sahib olmaq uğur şansınızı artırır. Tərəfdaşlar şirkətinizin edə biləcəyi işlərə töhfə verir. Onlar iş yükünü bölüşdürür və şirkətin səmərəliliyini artırırlar. Eyni zamanda, onlar bəzi emosional yüklərinizi bölüşə biləcəyiniz insanlardır.
Bununla belə, unutmaq olmaz: Partnyorlar arasında fikir ayrılıqları yeni bizneslərin uğursuzluğunun ən mühüm səbəblərindən biridir. Beləliklə, nə edilməlidir?
Bunu evlilik kimi düşünün. Uyğun olduğunuz biri ilə başlamağa çalışın. Bu, əvvəllər işlədiyiniz biri ola bilər. Bu mümkün deyilsə, “almazdan əvvəl yoxlayın” müqaviləsini nəzərdən keçirin. Həftə sonları ortaq olmağı düşündüyünüz şəxslə müəyyən müddət işləməklə, həmin insanı daha sonra tanıya və qərarınızı dəqiqləşdirə bilərsiniz.
Ancaq heç vaxt partnyor tapa bilmədiyiniz üçün yeni bir işə başlamağı gecikdirməyin. Başlamaq, sürətləndirmək və daha sonra kimisə tapmaq sizin üçün daha yaxşı seçimdir.
4.Qəti şəkildə fikirlərinizi test edin
Yaxşı bir fikrə sahib olmanız bazarın sizi qəbul edəcəyi demək deyil. İndi fikirinizi sınaqdan keçirməyin vaxtıdır.
Fikirlərinizi daim sınaqdan keçirmək başlanğıc risklərini azaltmağın ən yaxşı yoludur. Başlamaq üçün bir neçə yol var:
– Müştəri Sorğusu: Siz gözləntilərinizi sorğulamaq və onların həqiqətən düşündüyünüz kimi problemi olub-olmadığını görmək üçün “yola çıxmalısınız”. Bu sorğulardan çox şey əldə edə bilərsiniz. Problemin onlar üçün nə qədər böyük olduğunu öyrənməyə çalışın. Məhsulunuzun/xidmətinizin bu problemi necə həll edəcəyini öyrənməyə çalışın. Sonda başa düşməyə çalışınki onların fikrincə, problemi necə həll etsəniz onlar üçün daha dəyərli olar
– Prototiplər (Ön model): Prototipin məqsədi müştərinizin ən çox ehtiyac duyduğu məhsulun kiçik bir nümunəsini göndərməkdir. Başlanğıc dildə bu, “MVP və ya Minimal istifadə olunan Məhsul” adlanır. Bu nöqtədə bu məhsul ucuz olmalıdır. Burada məqsəd istehlakçının məhsulu dəyişdirə bilməsi üçün rəy almaqdır. Bu nöqtədə ən vacib şey qərəzli olmamaqdır. İstehlakçılar sizin fikirlərinizlə razılaşmaya bilər. Önəmli olan onların fikridir.
– Tədqiqat: Tədqiqat yüzlərlə, hətta minlərlə gözləntilərə çatmağın vacib yoludur. Sorğular müştəri sorğularının (müsahibələr də daxil olmaqla) davamıdır, çünki kifayət qədər müştəriləri sorğulamaq çətindir. SurveyMonkey kimi alətlər tədqiqat və nəticələrin təhlili üçün çox faydalı bir yoldur. Sorğulardan fərqli olaraq, siz ədədi dəyərlərdən ibarət müxtəlif “qapalı” suallar vermək istəyə bilərsiniz və sorğular qapalı olur, buna görə də heç bir narahatçılıq yoxdur. Daha etibarlı nəticələr əldə etmək üçün 5 və ya 7 ballıq şkaladan istifadə edin.
– Qarşılıqlı əlaqədən və İnternetə çıxışdan faydalanın: Sadə veb-sayt qurmaq asandır və siz öz konsepsiyanızı real şəkildə, ucuz qiymətə sınaqdan keçirə bilərsiniz. Fərqli xidmətlər və ya məhsullar üçün səhifələr yaratmaqla siz müştəriləri bu səhifələrə yönləndirə və hansı müştərilərin daha çox bəyəndiyini görə bilərsiniz. Müştəriləri səhifələrinizə cəlb etmək üçün Google Adwords və ya Facebook-da reklam etməyə cəhd edə bilərsiniz. Beləliklə, yeni müştərilərə çatmağın nə qədərə başa gələcəyini öyrənəcəksiniz.
5. Hərkətə keçin
İdeyalarınızı artan sərmayəyə çevirmək üçün siz hədəflər qoymalı və onlara görə məsuliyyət daşımalısınız. Təbii ki, aylarla hər şey üçün ətraflı plan qurmağı məsləhət görmürəm. Ancaq qarşıdakı bir neçə addımı bilmək və onları vaxt qrafikinə uyğun olaraq etməyə məcbur etmək sizi hərəkətə keçirəcək və sürət qazanacaq. Sahibkar və şirkətin keçmiş baş direktoru Michael Hyatt deyir: “Yalnız hərəkət etdiyimiz zaman ağlımızda bəzi ideyalar yaranır”.
6. Pulgir olmayın
Biz pul qazanmaq üçün video çəkmirik. Daha çox video çəkmək üçün pul qazanırıq.
Walt Disney
Təbii bir istək olaraq, tam zamanlı işlədiyiniz və başlanğıc mərhələsində kifayət qədər aşağı gəliriniz olduqda, hazırlıq zamanı pula qənaət etmək üçün kifayət qədər iddialı ola bilərsiniz.
Bu mövzuda bir az fərqli düşünürəm. Fikrimcə, siz də əlavə pulunuzu başlanğıc biznesinizə yatırmalısınız. Google Adwords-ə bir az pul xərcləməli və e-poçt siyahısı yaratmağa başlamalısınız. Yeni məhsulunuz üçün bəzi inventar yaratmalısınız. Peşəkar vizit kartlarınız olmalıdır. Ətraf mühitlə bağlı görüşlərdə iştirak etməlisiniz. Virtual köməkçi işə götürməlisiniz.
Əlbəttə ki, burada dəli kimi pul xərcləmək istəməyəcəksiniz. Lakin biznesinizi başlamaq, daha çox gəlir əldə etmək, sosial şəbəkələr qurmaq, yaxşı hüquq məsləhəti və patent almaq, sizi və arzularınızı dəstəkləmək üçün hədəflər təyin etmək böyük investisiyalardır.
7. Gəlir qazanmağa başlayın
Əgər vəzifənizi yerinə yetirmisinizsə və kifayət qədər müştəri ilə əlaqə saxlamısınızsa, prototip məhsulu və ya onların törəmələrini alacaq müştərilər tapa bilərsiniz.
Ödəməyə razı olan müştərilər hər şeyi dəyişir. Bu, sizi “Bəli, bu maraqlı bir həll kimi görünür”dən “Problemimi həll edəcək məhsulunuzu almaq istəyirəm” vəziyyətinə aparan bir vəziyyətdir. Alış-veriş edən müştəriləriniz olduqda, marketinqinizi artıra və onlar kimi daha çox müştəri axtara bilərsiniz. Əvvəlki müştərilərinizi istinad olaraq göstərə bilərsiniz. Sizi digər müştərilərə də tövsiyə edə bilərlər.
8. İnsanlarla əlaqə saxlamağa çalışın
Unutmayın ki, sizin kifayət qədər çox əlaqə saxlaya biləcəyiniz bir işiniz var. İşə sahib olmaq əladır, çünki siz daim işçilər, müştərilər, əməkdaşlar və hətta rəqiblərlə qarşılıqlı əlaqədə olursunuz.
Firma daxilində olanlarla mümkün qədər əlaqə saxlayın. Potensial işçilər, potensial müştərilər, potensial tərəfdaşlar və potensial investor ola biləcək insanlarla tanış olmağa çalışın.
Bu əlaqələrin potensial dəyəri çox yüksəkdir. Bağlantıların nə etdiyini və biznesinizə necə təsir edəcəyindən xəbərdar olun: Tanıdığınız biri sizin həll edə biləcəyiniz bir xidmət axtarır ola bilər. Potensial müştərilərin sayı tanışların və onların tanışlarının tanışlığı ilə qat-qat artacaq.
9. Başlanğıc mərhələdə investorla razılaşmağın mənası olmaya bilər
İnvestorun fikrincə, əgər siz konsepti real müştərilər üzərində sınaqdan keçirməmisinizsə, prototip yaratmamısınızsa və ya marketinq perspektivlərinizi sınaqdan keçirməmisinizsə, bu barədə ciddi düşünmürsünüz. İnvestorlar sizdən biznes üçün tam zamanlı işləməyinizi gözləyirlər, onlar üçün investisiyalarından gəlir əldə etmək şanslarını artıran sizsiniz.
İnvestorların diqqətini çəkmiş olsanız belə, bu şərtlərlə quracağınız işdə qazancınızın böyük bir hissəsini investora verməli olacaqsınız.
10. Gecələri və həftə sonlarını nəzərə alın
“Hamısına sahib ola bilərsiniz, amma hamısına birdən yox.” Bu, müntəzəm biznesinizi idarə edərkən və başlanğıc biznesinizi qurarkən eşitmək üçün əla bir ifadədir.
Başlanğıcda bir qədər irəliləyiş əldə etdiyinizi görsəniz, gecələr və həftə sonlarını da nəzərə almağın vaxtı gəldi. Mən demirəm ki, hər şeyi bir kənara qoy, amma məqsədlərinə çatmaq üçün bəzi şeyləri güzəştə get. Bu nöqtədə vaxtınız ən qiymətli mənbənizdir. Növbəti altı ay ərzində siz futbol oynaya, uzun səfərlərə çıxa və ya müntəzəm olaraq televizora baxa bilməyəcəksiniz.
11. Heç bir işçiniz olmasa belə, böyük bir şirkət kimi davranın
Bir nəfərlik şirkət olmaq, gördüyünüz işi aşağılamalı olduğunuz anlamına gəlmir. “Sən öz işinə başlaya və idarə edə bilərsən, amma insanlar sənin nə qədər böyük olduğunu bilmirlər, bildikləri tək şey sizin onları maraqlandıran məhsul və ya xidmətinizin olmasıdır.”
Şirkətiniz üçün peşəkar bir imic yaratmaq, marka məlumatlılığınız üçün çox vacibdir. Bunu veb saytınız, müştəri xidmətləriniz, missiyanız və vizyonunuzla nümayiş etdirməlisiniz.
12. İşdən çıxın və tam iş günü çalışın
Bütün bu addımları yerinə yetirmisinizsə, sadə bir məhsul və ya xidmətə başlamışsınız və inkişaf edən bir işiniz var. İndi ödənişli müştəriləriniz var və siz marketinq vasitəsilə necə daha çox satış edə biləcəyinizi az-çox bilirsiniz.
Nə vaxt işinizi tərk edib öz biznesinizdə tam işləyəcəksiniz? Müştərilərin istədiyi məhsul və ya xidməti çatdıra biləcəyinizi sübut edə biləcəyiniz zaman yəqin ki, doğru vaxtdır. Həm də ən azı maaşınız qədər qazanmağa başlamaq və yeni işinizin gələcəyini az-çox proqnozlaşdırmaq üçün doğru zamandır.