Apple-ı Dünyanın İlk Trilyon Dollarlıq Şirkəti Edən 3 Amil
Apple-ın 40 illik məftunedici tarixinə nəzər saldıqda, şirkəti indiki qabaqcıl və üstün mövqeyə aparan bəzi kritik addımların olduğunu görürük. Bir vaxtlar qarajda qurulan şirkətin bu gün bəşər tarixində ən dəyərli şirkətə çevrilməsi olduqca heyranedicidir.
Bu məqaləmizdə Apple-ı qarajda qurulan kiçik bir startapdan trilyon dollarlıq şirkətə çevirən üç amil haqqında danışacağıq.
Mündəricat
Apple-ı Trilyon Dollarlıq Şirkət Edən 3 Amil
Müştəri seqmentlərinin maneələrini aradan qaldırmaq
Keçmişdən bu günə qədər geniş yayılmış istehlak vərdişlərini araşdırdığımız zaman Apple dünya miqyasında bir fenomen halına gəlməsini marketinq şöbəsinin qeyri-adi uğuruna borclu olduğunu düşünürük. Həm dünən, həm də bu gün. Ən çox diqqətimizi çəkən odur ki, Apple-ın hədəf auditoriyası heç vaxt demoqrafik, spesifik xüsusiyyətlər və ya hər hansı fərqlə məhdudlaşdırılmır. Sadəcə olaraq, deyə bilərik ki, Apple-ın hədəf auditoriyası hər kəsdir. Buna görə də istifadə rahatlığı Apple məhsullarının imza xüsusiyyətlərindən biridir.
Davam etsək, bu markanın reklamlarında və ya marketinq məzmununda asanlıqla başa düşə bilməyəcəyiniz texniki terminlərə və ya məhsul təsvirlərinə rast gəlməyəcəksiniz. Yəni çatdırmaq istədiyi mesajın digər şəxs tərəfindən başa düşüldüyünü bilmək üçün hər yaşdan və sosial təbəqədən olan insanlara çatmaq istəyir. Məhsullarını bazara çıxararkən, orta istifadəçinin diqqətini cəlb edəcək xüsusiyyətlərə diqqət yetirirlər; kamera, şəkil keyfiyyəti, yaddaş sahəsi, barmaq izinizlə kilidin açılması kimi…
Apple-ın marketinq departamenti müştərilərini siniflərə bölmək əvəzinə, bütövlükdə onlara müraciət etməklə bir çox nəsil istifadəçilərin diqqətini çəkməyi bacarıb. Onların uğurlarının daha bir mühüm sübutu odur ki, şirkət səhmləri yeni minilliyin əvvəlindən bəri 15 000 dəyər qazanıb.
Bir marka mədəniyyəti yaratmaq
Dünyada Apple-ın auditoriyası qədər auditoriyaya malik ikinci brend yoxdur. Son illərdə Apple bir markadan daha çox şeyə çevrildi. Hər kəsin istifadə edə biləcəyi yüksək keyfiyyətli məhsulların istehsalı ilə başlayan brend macərası zamanla elə bir mədəniyyətə çevrilib ki, bu gün bu markanın istifadəçiləri başqa bir markanın məhsulundan istifadə etməyi ağlına belə gətirmir.
Bu tendensiya 1980-ci illərin əvvəllərində hətta evlər üçün kompüterlərin alınması da yeni tendensiyaya çevrildiyi zaman başladı. Stiv Cobs Kaliforniyadakı məktəblərə 9000 Apple kompüteri bağışladı və bu addım böyük əks-səda doğurdu. Bununla belə, hərəkətin arxasında duran marketinq ideyası, vergilərin azaldılması ilə yanaşı, dahiyanə idi. Jobsun məqsədi “Uşaqlar gözləməz” proqramı vasitəsilə hədiyyə etdiyi kompüterlər sayəsində uşaqları öz kompüterləri olmadan Apple məhsullarına öyrətmək idi. Bu, bir çox cəhətdən Apple-ın brend mədəniyyətinin başlanğıcını qeyd etdi.
O gündən bəri yüzlərlə uşaq məktəblərində bu kompüterlərlə böyüdü və məzun olduqdan sonra aldıqları kompüterlər təbii ki, Apple markası idi. Nə olursa olsun, başqa markadan istifadə etməyə meylli deyildilər; Apple onlar üçün ilk və yeganə olaraq qalacaqdı.
Heç vaxt qiymət savaşına girməmək
Bir çox marka qiymət müharibələrinin sektordakı rəqabətin yalnız bir hissəsi olduğunu düşünür. Apple üçün isə əksinə idi. Yarandığı gündən bəri öz qiymət modellərinə sadiq qaldı, baxmayaraq ki, bu qiymətlər rəqiblərinin qiymətlərindən bir qədər yüksəkdir.
Məsələn, Apple-ın Macbook Pro 13-ünü götürün və onu HP-nin Spectre 13-ü ilə müqayisə edin: İki cihaz xüsusiyyətlərinə görə oxşardır və hər ikisinin öz üstünlükləri və mənfi cəhətləri var, lakin Macbook Pro-nun qiyməti 800 dollar bahadır.
Bəs niyə belədir? Bu sualın cavabı Apple-ın özünü digər markalarla rəqabətdə görməməsindədir.
Yarandığı gündən etibarən Apple, aşağı qiymətlərlə potensial müştəriləri heyran etməklə aşağıya doğru yarışda qalib gəlməkdənsə, rəqabət aparan brendlərin etdiklərinə məhəl qoymadan öz məhsullarının və dəyər təkliflərinin marketinqinə diqqət yetirir: gözəl dizayn və unikal müştəri təcrübəsi.
Rəqiblərinizi aşağı qiymətlərlə və cəlbedici endirimlərlə məğlub etməyə çalışmaq həmişə düzgün yol olmaaya bilər. Bunun əvəzinə, məhsulunuzun və təklif etdiyiniz təcrübənin digər markalardan niyə üstün olduğunu hədəf auditoriyanıza izah etməyə vaxt ayırın. Daha da əhəmiyyətlisi, bunu sübut edəcək məhsullara sahib olun. Zamanla yanaşmanızın işə yaradığını və satışlarınızın artdığını müşahidə edəcəksiniz.
Düşünürəm ki, Apple bizim gündəlik həyatımızı dəyişdi desəm mübaliğə olmaz. Burada ən çox diqqətimi çəkən məqam texnologiyaya baxışımızı sözün əsl mənasında dəyişdirməsidir. Keçən illərdə yeni texnologiyalara baxışımız fərqli idi, texnoloji məhsulları başa düşmək və istifadə etmək üçün müəyyən biliyə sahib olmağımız lazım idi. Apple texnologiyasının o qədər də qorxulu bir anlayış olmadığını bütün dünyaya; təkcə texnologiyasevərlərin deyil, hər kəsin istifadəsinə açıq bir kanal olduğunu göstərdi.
Bir çox cəhətdən, Apple bizə problemsiz işləyən, gözəl dizayn edilmiş məhsullardan daha çoxunu satır.