Bazara Yeni Məhsul Çıxarmazdan Əvvəl Atılacaq Addımlar
Bu yazıda bazara yeni məhsul çıxarmazdan əvvəl atılacaq addımları araşdıracayıq.
Mündəricat
1.Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin
Əvvəlcə hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin və insanların sizdən nə gözlədiyini anlayın. Bu məsələ həqiqətən vacibdir, çünki istifadə edəcəyiniz dili, təqdim edəcəyiniz məlumatları və müraciət etdiyiniz auditoriyaya xüsusi olaraq müraciət edəcəyiniz satış və marketinq kanallarını seçməlisiniz. Buna görə də hədəf auditoriyanızı dəqiq müəyyən etsəniz, özünüz üçün ən uyğun marketinq strategiyasını müəyyən edə, müraciət etdiyiniz şəxsin profilinə uyğun mesajlar yarada və beləliklə müştərilərinizlə etimad bağı qura bilərsiniz.
2.Həll etməyə çalışdığınız problemin nə olduğunu yaxşı anlayın
İş həyatında hər gün böyük və kiçik bir çox problemlə qarşılaşırıq. Beləliklə, bu problemlərin səbəbini və kimlər üçün vacib olduğunu başa düşməsək, həll yollarını tapa bilərikmi? Əlbəttə yox! Bu barədə düşünmək üçün bir az vaxt ayırın, keçmiş uğursuzluqlarınızı xatırlayın. Qarşılaşdığınız bəzi problemləri dərindən araşdırmamısınız və buna görə də mövcud vəziyyətə uyğun həll yolları hazırlaya bilməyibsiniz. Buna görə də hər dəfə büdrədiyiniz zaman “Görəsən niyə? Mən nə etdim ki, yıxılmaq ərəfəsindəydim?” kimi əsas suallar verin Həmişə “kim” və “niyə” sözlərini lüğətinizdə ən vacib sözlər kimi saxlayın. Həmçinin problemləri həll edərkən müxtəlif təcrübələr edin və ətrafınızdakı insanlarla məsləhətləşməyi unutmayın.
3.Rəqəmsal təhlükəsizliyinizə diqqət yetirin
Bildiyiniz kimi, insan həmişə gözünü açıq saxlamalı, ticarətdə diqqətli olmalıdır. Xüsusilə onlayn satışlara gəldikdə, mümkün qədər ehtiyatlı olmaq faydalıdır. Bu gün bir çox fırıldaqçı domen adlarını, ad hüquqlarını və sosial media hesablarını qorumayan şirkət sahibləri üçün problem yaradır. Yəni hər hansı bir işə başlamazdan əvvəl bütün kiber məlumatlarınızı qorumalısınız. Təsəvvür edin, siz ABC adlı bir şirkət qurmağa hazırlaşırsınız, lakin bir fırıldaqçl bunu anladı və artıq ABC domen adını götürdü. Sonra gedib bu adamın qapısını döyürsünüz və “adımı 10 min manata satıram” deyir! Bu kimi halların qarşısını almaq və bütün vəkillərin, iddiaların və faylların maddi yükü altında olmamaq üçün ilkin araşdırmalarınızı yaxşı apardığınızdan əmin olun və hər zaman ayıq-sayıq olun.
4.Rəqabət mühiti ilə tanış olun
Startup-ların iqtisadiyyata dərin təsir göstərdiyi, davamlı olaraq yeni şirkətlərin yaradıldığı müasir dünyada bu şirkətlər az qala “Biz də bacarırıq!” deyə qışqıraraq bazara çıxır. Sizə təvazökar məsləhətimiz, belə bir “sürü mentalitetinə” sahib olmayın və sizi fərqli edəcək təşəbbüslər göstərin. Məsələn, brendinizi fərqləndirəcək xüsusiyyətləri kəşf edin və lazım gələrsə, tendensiyalara məhəl qoymayın.Unutmayın ki, bu gün dünyanın ən uğurlu brendləri bazara çıxanda öz sahələrində birinci olublar. Diqqət etdiyiniz iş sahələrində lider olmağa çalışın və hər zaman yeniliyə önəm verin.
5.Unikal işlərə istiqamətlənin
Bu kimi yazılarda “Başqalarının milyon dəfə cəhd etdiyi işlə məşğul olma!” deyə oxuculara xəbərdarlıq edirik, amma insanlar hələ də məsləhətlərimizə məhəl qoymurlar. Nə edirsinizsə edin, həmişə yenilikçi və fərqli olmağa çalışın. Bu istiqamətdə əvvəlcə bazarı araşdırın və təklif etdiyiniz oxşar məhsul və ya xidmətləri tapmağa çalışın. Baxın, bazarda çoxlu oxşar məhsul və xidmətlər var, ona görə də diqqətli olmalısınız.
6.Hər tərəfli strategiya planı hazırlayın
Nə satırsınızsa, əvvəlcə bu barədə düşünməli və hərtərəfli strategiya hazırlamalısınız. Siz bazarı qiymətləndirməli, rəqabəti yaxşı təhlil etməli, güclü və zəif tərəflərinizi müəyyən etməli və möhkəm marketinq taktikası yaratmalısınız.
7.Şirkətinizdə birlik və həmrəyliyi təmin edin
Şirkətinizin əməkdaşları marketinq, məhsulun təqdimatı, müştəri xidməti və satış kimi bir çox aspektdə eyni ideallara əməl etməlidirlər. Əgər siz işçiləriniz arasında həmrəylik yarada bilsəniz və hər kəsi eyni ideallar uğrunda ayağa qalxmağa təşviq edə bilsəniz, müştərilərinizə ən yaxşı təcrübələri təqdim edə bilərsiniz ki, uzunmüddətli uğur qazana biləsiniz.
8.”Bilməmək deyil, öyrənməmək ayıbdır.” fəlsəfəsi ilə hərəkət edin
Bu gün baxdığınız zaman bazara müxtəlif məhsullar çıxaran bir çox şirkət var. Bu şirkətlərin sahibləri bəlkə də müəyyən mövzularda kitab yazacaq qədər məlumatlıdırlar. Bununla belə, danılmaz faktdır ki, onların özlərini təkmilləşdirməli olduğu sahələr hələ də çoxdur. Odur ki, bazara yeni məhsul çıxarmazdan əvvəl bildiklərinizi və bilmədiklərinizi müəyyənləşdirin, çatışmazlıqlarınızı aradan qaldırmaq üçün ixtisaslı kadrlarla çalışın, hətta lazım gələrsə bəzi işlər üçün kənardan kömək alın. Əgər bir addım qabaqdcada n planlaşdırmamısınızsa və gələcəkdə hansı problemlərlə qarşılaşacağınızı proqnozlaşdıra bilmirsinizsə, qısa müddətli uğurlarınız gələcəkdə fəlakətli uğursuzluqlara çevrilə bilər. Bu vəziyyətə düşməmək üçün yaxşı hazırlaşın, öyrənə biləcəyiniz hər şeyi öyrənin və öyrənə bilmədiyiniz şeylərə bir neçə qəpik yatırmaqla kənardan dəstək alın.