Sahibkarlıq

Qazanc Artırmağın Yolları

Qazanc artırmağın yolları üçün 4 əsas alternativdən faydalanmaq mümkündür: xərcləri azaltmaq, dövriyyəni artırmaq, məhsuldarlığı artırmaq və ya səmərəliliyi artırmaq.

Bundan əlavə, siz yeni sektorlara girə və ya bazara yeni məhsul və ya xidmətlər təqdim edə bilərsiniz.

Bu məqalə sizə biznes gəlirinizi artırmaqda, nəticədə ən müsbət nəticə əldə etməkdə, dəyişikliyi planlaşdırmaqda və idarə etməkdə kömək edəcək.

1. Xərclərinizi idarə edin

qazanc artırmağın yolları

Xərclərinizə çox diqqət yetirmək sizi daha yüksək gəlirliliyə aparacaq. Bir çox şirkət öz fəaliyyətlərinə baxdıqda, azaldılması lazım olan bəzi xərclərlə qarşılaşacaqlar. Ancaq burada vacib olan, xərclərinizi məhdudlaşdırarkən məhsul və ya xidmətlərinizin keyfiyyətini azaltmamaqdır.

Əsas xərc maddələrinizi nəzərdən keçirmisiniz? Əsas xərc maddələriniz aşağıdakılardır:

  • Təchizatçılar: Təchizatçılarınızla razılaşmanız edə biləcəyiniz ən yaxşısıdırmı? Müqavilənizdəki maliyyə məsələlərini sizin üçün daha sərfəli edə bilərsinizmi, yoxsa başqa təchizatçıyamı ehtiyacınız var? Dövriyyə kapitalınızdan daha səmərəli istifadə etmək üçün satınalmalarınızı “tam zamanlı” həyata keçirə bilərsinizmi?
  • Maliyyə: Maliyyə səriştələrinizi yenidən nəzərdən keçirməyə ehtiyacınız varmı? Yoxsa bu bacarıqlar ən rəqabətqabiliyyətli səviyyədədirmi ? Kredit və ya çeklərinizdən səmərəli istifadə edə bilirsinizmi?
  • Şirkət binası: Şirkət binanızdan ən yaxşı şəkildə istifadə edib-etmədiyinizə dair qiymətləndirmə aparmısınızmı? İş yerindən istifadəni daha səmərəli etmək yolları varmı? İstifadə edilməmiş yerləri icarəyə verə bilərsinizmi?
  • İstehsal: Ümumi istehsal xərclərini azalda biləcəyinizi heç düşünmüsünüzmü? İşçi xərclərinizi azaltmaq üçün daha az iş saatı və ya resurslardan istifadə etməklə istehsal prosesinizi daha dinamik bir prosesə çevirməyə çalışmısınızmı?

Həqiqi xərclərinizi aşkar edin: Xüsusi biznes fəaliyyətinin həqiqi xərclərini aşkar etməyin ən yaxşı yollarından biri fəaliyyətə əsaslanan maya dəyərinin hesablanmasıdır. Bu üsul işçilərin maaşları, ofis xərcləri və ya xammal xərcləri kimi bütün xərclərinizi bölür və hər birini xüsusi fəaliyyətlə uyğunlaşdırır. Beləliklə, müəyyən bir iş funksiyasını yerinə yetirmək üçün çəkməli olduğunuz xərcləri ortaya qoyacaqsınız.

İlkin təhlil bir qədər vaxt apara bilər, lakin fəaliyyətə əsaslanan maya dəyərindən istifadə etməklə siz daha ənənəvi üsullarla ortaya çıxara bilməyəcəyiniz xərcləri aşkar edə bilərsiniz.

2.Bazarda təklif etdiyiniz dəyəri bir daha qiymətləndirin.

qazanc artırmağın yolları

Bazarda hansı dəyəri təklif etdiyinizi və kimə hansı qiymətə satdığınızı diqqətlə düşünün və bu nöqtədə inkişaf edib edə bilməyəcəyinizi anlamağa çalışın.

Qiymətləndirmə: Qiymət strategiyanızı yenidən nəzərdən keçirmək yaxşı fikirdir. Fəaliyyət göstərdiyiniz sektorda baş verən dəyişikliklər sayəsində satışlarınızı riskə atmadan qiymətlərinizi artıra bilərsiniz. Ancaq hər bir qiymət artımını daimi hala gətirməmişdən əvvəl sınaqdan keçirmək ağıllı hərəkət olardı.

Ən yaxşı müştərilərinizi tapın: Sizin qiymət siyahınız qazancınıza təsir edən yeganə amil deyil, sahib olduğunuz müştərilərin növü də qazancınıza böyük təsir göstərir.

Bu kontekstdə, 80/20 qaydası olaraq da bilinən Pareto analizinin biznesiniz üçün uyğun üsul olub olmadığını anlamağa cəhd edə bilərsiniz. Sadə dillə desək, Pareto təhlili gəlirinizin təxminən 80 faizini məhsul və ya xidmətlərinizin təxminən 20 faizindən əldə etdiyinizi deyir. Eyni zamanda, bu prinsipə görə, qazancın 20% -i bu dəfə məhsul və ya xidmətin 80% -dən gəlir.

3.Satınalmalarınızı daha effektiv həyata keçirin

qazanc artırmağın yolları

Qazancınızı artırmağın ən yaxşı yollarından biri alış-verişi daha effektiv aparmaqdır. Təchizatçılarınızı tez-tez nəzərdən keçirin və eyni xammalı daha ucuz və ya daha səmərəli şəkildə necə ala biləcəyinizi yoxlayın. Ancaq bunu edərkən məhsul və ya xidmətlərinizin keyfiyyətindən güzəştə getməməyə diqqət edin.

Təchizatçılarınızla mümkün olan ən yaxşı sövdələşməni əldə etdiyinizə əmin olun: Xərc maddələrinizi müəyyən etmək sizə ən çox pulu hara xərclədiyinizi göstərəcək. Pulunuzu hara xərclədiyinizi anladığınız zaman pulunuzu daha uyğun xərcləmə yollarını axtarmağa başlamalısınız. Təchizatçılarınızla danışıqlar aparın, onlardan qiymətləri aşağı salacaqlarını və ya erkən ödəniş etsəniz, sizə endirim edəcəklərini soruşun.

Biznes fəaliyyətləriniz zamanı etdiyiniz israfın miqdarını azaldın: israf sahələrinin qiymətləndirilməsi israfın miqdarını azaltmağa kömək edə bilər. Məsələn, aşağıdakı sualları verməklə işə başlaya bilərsiniz:

• Elektrik enerjisi xərclərinizi azalda bilərsinizmi? Məsələn, istifadə edilmədikdə bütün elektrik cihazlarınız söndürülürmü?

• Elektrik enerjisi təchizatçınızla mümkün olan ən yaxşı müqaviləni bağladınızmı?

• İstifadə etmədiyiniz xidmətlərə görə pul ödəyirsinizmi? (İstifadə etmədiyiniz telefon xətləri və s.)

Şirkət binanızdan maksimum fayda əldə etdiyinizə əmin olun. İş yerinizlə bağlı xərclər ən böyük xərc maddələrindən biridir. Ona görə də investisiya və ya icarə müqaviləsi ilə bu vəziyyəti fürsətə çevirə bilərsiniz.

4. Satış fəaliyyətlərinizə diqqət yetirin

qazanc artırmağın yolları

Satışlar vasitəsilə gəlirliliyi artırmaq üçün iki əsas strategiya var: halhazırda sahib olduğunuz gəlirli müştərilərlə satışları artırmaq və ya satmaq üçün oxşar müştərilər tapmaq.

Siz həmişə müştərilərinizi və onların sizdən aldıqları məhsul və ya xidmətləri aşağıdakı 4 kateqoriyadan birinə daxil edə bilərsiniz.

• Yüksək satış həcmi və yüksək gəlirlilik
• Yüksək satış həcmi və aşağı gəlirlilik
• Aşağı satış həcmi və yüksək gəlirlilik
• Aşağı satış həcmi və aşağı gəlirlilik

Əlbəttə ki, yüksək satış həcmi və yüksək gəlirli müştərilərə diqqət yetirmək daha ağıllıdır. Bundan əlavə, aşağı satış həcmi ilə yüksək gəlirlilik təmin edən müştəri bazasını dəstəkləmək, qazancınızı xeyli artıracaq.

5. Bazarınızı genişləndirin

qazanc artırmağın yolları

Əgər bunu düzgün etsəniz, yeni bazar sahələrinə keçmək biznes əməliyyatlarınıza tamamilə yeni ölçü əlavə edə və gəlirliliyinizi əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilərsiniz. Digər tərəfdən, yeni bazarlara daxil olmaq bəzən riskli nəticələrə səbəb ola bilər və siz düzəlməz səhvlər edə bilərsiniz.

Tədqiqat aparın: Başlamazdan əvvəl potensial imkanlarınızı diqqətlə araşdırın. Mövcud məhsul və ya xidmətlərinizi yeni bazarlara uyğunlaşdıra bilərsinizmi? Bunu bacardığınız dərəcədə yeni gəlir axını yarada və minimal xərclə gəlirliliyinizi artıra bilərsiniz. Məsələn, bağçılıq bazarında müştərilərinizə bağ avadanlıqları təklif edirsinizsə, bu avadanlıqların tikinti sənayesində potensial tətbiqlərinin olub-olmadığını araşdıra bilərsiniz.

İş qrupu yaradın və riskləri azaldın: Tək olmaq əvəzinə, iş ortaqlığı və ortaq müəssisə şirkəti ilə başlaya bilərsiniz. Bu yolla siz yeni və inkişaf etməkdə olan bazarda özünüzü uğurla sübut etmək üçün lazım olan inamı qazanacaqsınız.

6.Məhsuldarlığı artırın

qazanc artırmağın yolları

Ölçülərdən faydalanın: Əlinizdə olan resurslardan maksimum istifadə etməyə imkan verən sistemləri və prosesləri inkişaf etdirin. Məsələn, xüsusi əməliyyat fəaliyyətini həyata keçirmək və ya xidmətlər göstərmək üçün sizə neçə nəfər və saat lazım olduğunu müntəzəm olaraq izləyə bilərsiniz. Əgər saatların sayı artırsa, bu, proseslərinizin səmərəsiz olması deməkdir. Buna görə də, onu nə qədər tez azalda bilsəniz, gəlirliliyinizə bir o qədər müsbət təsir göstərəcəksiniz.

Müvəffəqiyyətli olmaq üçün şirkətin yuxarı vəzifəli şəxsləri məhsuldarlığın idarə edilməsinə lazımi əhəmiyyət verməlidirlər. Bu nöqtədə siz məhsuldarlıq məqsədləriniz və ölçmələrinizlə bağlı daxili ünsiyyət qurmalısınız. Bu şəkildə işçiləriniz bunu öz məqsədləri kimi qəbul edəcəklər.

Proseslərinizi sadələşdirin: Vəziyyətinizdən geri çəkilməkdən heç vaxt çəkinməyin və məqsədlərinizə çatmağın daha təsirli yollarının olub-olmadığını soruşmaqdan qorxmayın. Məsələn, tutaq ki, siz həmişə ayın müəyyən vaxtında müəyyən növ məhsul istehsal edirsiniz. Yaxşı, əgər siz bu məhsulu eyni ayda daha tez və ya gec istehsal etsəniz, logistikanı təmin etsəniz və faktura prosesini idarə etsəniz, daha səmərəli pul axını əldə edərdinizmi?

Müqayisə edilə bilən şirkətlərin eyni məsələlərə necə yanaşması barədə fikir əldə etmək faydalı ola bilər. Buna qısaca “bençmarkinq” deyilir. Müqayisə prosesi daha sadə, oxşar səviyyədə və ya daha ətraflı səviyyədə həyata keçirilə bilər.

Nəticə

Şirkətinizin gəlirliliyini artırmaq həm də xərclərinizi azaltmağa, dövriyyənizi və səmərəliliyi artırmağa, dəyişiklik və inkişafınızı planlaşdırmağa kömək edəcəkdir.

Mənfəətliliyinizi artırmaq yolu əsasən bir çox amillərə əsaslanır. Bunlardan bəziləri fəaliyyət göstərdiyiniz sektor, şirkətinizin ölçüsü və əməliyyat xərclərinizdir. Aşağıdakı variantları nəzərdən keçirmək də faydalı olacaq:

  • Təkmilləşdirilə və ya daha effektiv edilə bilən şirkət fəaliyyətlərini müəyyən edin (məsələn, ümumi biznes prosesləri və ya idarəetmə tərzi).
  • Güclü və zəif tərəflərinizi təhlil etmək üçün əsas fəaliyyət göstəricilərindən (məsələn, xərclərin artması və ya satışın azalması) istifadə edin.
  • Ümumi biznes fəaliyyətlərinizdən yaranan xərcləri izləyin (Qabaqcıl xərcləriniz nədir?, Sadiq müştəriləriniz üçün tətbiq etdiyiniz endirimlərin qazancınıza təsiri nədir? İşçiləriniz kifayət qədər səmərəlidirmi? …).
  • İsraf qaynaqlarını müəyyən edin və onları aradan qaldırmağa çalışın (məsələn, lazımsız elektrik enerjisi istifadəsi).
  • Məhsullarınız və ya xidmətləriniz üzərində daimi olaraq edəcəyiniz hər hansı dəyişikliyi həyata keçirməzdən əvvəl onların qiymətlərini yoxlayın.

Uyğun Başlıqlar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button