Varlı insanlar niyə sadə geyinirlər?
İstədiyiniz hər şeyi almaq üçün kifayət qədər pulunuz olsa nə edəcəyinizi heç düşünmüsünüzmü? Hər gün işə getmək məcburiyyətində qalmamaq, metroya, avtobusa minib vaxt itirməmək, saatlarla tıxacda qalmamaq, bağlı ofislərdə saatlarla qalmamaq, axşamlar yorğunluqdan evə gəlməmək… Milyonlar, hətta milyardlarla dollarınız olsaydı , yəqin ki, yenidən işləməyinizə ehtiyac qalmayacaqdı. Ancaq bu qədər zəngin olmaq üçün çox çalışmaq lazımdır. Qəribə burasındadır ki, həqiqətən bu qədər zəngin olan insanlara uzaqdan baxanda o qədər də zəngin görünmürlər. Əslində çox zəngin görünməyə çalışan insanlar o qədər də zəngin deyillər. Milyarderlər heç də zəngin görünmürlər. Niyə?
Mündəricat
Qərar verməyə çalışaraq zaman itirməmək üçün
Qərar verməyə çalışarkən özünüzü yorğun hiss etmisinizmi? Yoxsa bu qədər variant arasından birini seçərkən düzgün qərar vermək qabiliyyətinizi itirmisiniz və nə edəcəyinizi düşünmüsünüz? Tədqiqatlar göstərir ki, siz qərar verməyə çalışarkən həqiqətən yorula bilərsiniz, buna görə də istəmədən pis qərarlar verə bilərsiniz. Zara-nın qurucusu Amansio Orteqa çıxışında bu məsələyə toxunaraq deyib: “Siz fikir vermisiniz ki, mən həmişə adi ağ köynək, mavi pencək və boz şalvar geyinirəm. Əslində, bu, seçimlərimi daraltmağa çalışdığım üçündür. Yediyim və ya geyindiyim şeylər barədə düşünməklə vaxt itirmək istəmirəm, çünki vaxtım məhduddur və daha vacib qərarlar haqqında düşünməliyəm”.
Zaman qazanmaq üçün
Əgər siz dünyanın ən məşhur sosial media platformasını icad edən adamsınızsa, yəqin ki, artıq varlısınız. Bəli, mən Mark Zukerberqdən danışıram. O, kollec tələbəsi ikən qurduğu sosial media platforması sayəsində milyarder iş adamına çevrilib. Bu günlərdə Zukerbeqin aktivləri artıq 70 milyard dolları keçib. Amma onu küçədə görsəniz, yəqin ki, inanmazsınız, çünki o, ümumiyyətlə, 70 milyard dolları olan biri kimi geyinmir.
Əslində, Zukerberq öz şkafının şəklini Facebook-da yerləşdirmişdi. Fotoda yalnız bir dəstə boz köynək görünürdü. Nə geyindiyinizə görə narahat olmamaq sizə düşündüyünüzdən daha çox vaxt qazandıra bilər. Milyarder üçün vaxt puldur. Bu mövzu ilə məşğul olan bir startap olan Project 33 deyir ki, insanların yalnız 33 paltarı olmalıdır ki, siz nə geyinəcəyiniz barədə düşünmədən vaxtınızı daha məhsuldar şeylərə sərf edə bilərsiniz.
Unudulmaz bir imic yaratmaq üçün
Stiv Cobs dünyanın ən məşhur və qiymətli texnologiya şirkətlərindən birinin arxasında duran dahi idi. Apple-ı bu qədər məşhur edən şeylər arasında Stiv Cobsun da, keyfiyyətli məhsulların istehsalı və təqdim etdiyi müştəri xidmətlərinin də olduğunu desək, səhv etmərik. Jobs təkcə Apple şirkətinin qurucusu və idarə heyətinin sədri deyil, həm də şirkətin baş direktorudur, Cobs həm də Pixar səhmləri kimi Walt Disney-in idarə heyətində idi.
Jobsun ikonik üslubu var idi. İnsanlar həmişə qara kofta və mavi cins şalvar geyinən Jobsu bu geyimlərlə eyniləşdirib. Tanınması asan olan bu üslubu təqlid etmək də baha başa gəlmirdi. Öz üslubunuzu yaratmaq təkcə məşhur müğənnilər və modellər üçün deyil, milyarderlər üçün də vacibdir. Jobsun imici müxtəlif media tərəfindən müxtəlif mükafatlara layiq görülüb, o cümlədən onun xarakterini əks etdirən həm funksional, həm də qəşəng olan ucuz və ikonik forma adlandırılmışdı.
Pulunuzu xərcləmək üçün daha yaxşı seçimləriniz var
İndiki milyarderlərin çoxu doğulanda bu qədər varlı deyildilər. Bəziləri imkanlı ailələrdən olsalar da, heç biri pullarını geyim kimi müvəqqəti şeylərə xərcləyərək olduqları yerə çata bilməyiblər. Qazanclarının çoxunu tekstilə yatırsaydılar, yəqin ki, indiki yerdə olmazdılar. Araşdırmalara görə, orta gəlir səviyyəsində olan bir ailə illik gəlirinin təxminən 4%-ni geyimə ayırır. İndi təsəvvür edin ki, Bill Qeyts, Mark Zukerberq və ya Stiv Cobs illik qazanclarının 4%-ni geyimlərə ayırırlar. Bu, demək olar ki, milyonlarla dollardır. Milyarderin varlanmasının və zəngin qalmasının səbəblərindən biri də pulunu hara xərcləyəcəyini bilməsidir. Yəni özünü və ya biznesini təkmilləşdirəcək və ya ona daha çox pul qazandıracaq variantlara pul xərcləmək daha məqsədə uyğun olardı.